AnonymBruker Skrevet 28. august #1 Del Skrevet 28. august Kjapt spørsmål: tester man positivt på graviditetstest dersom man er gravid i eggleder? Jeg er 8 dager over mensen, men har negative graviditetstester. (Har hatt uregelmessig mens, så er ikke helt sikker). Har ingen symptomer på graviditet, annet enn at jeg to ganger har hatt litt smerter. Først lette menssmerter, og trodde da jeg skulle få mens, men i dag er det svak «stikking» på en side på en måte. Er så redd for å være gravid utenfor livmor, men negative tester gjør meg så usikker på alt! Anonymkode: abb63...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Kjapt spørsmål: tester man positivt på graviditetstest dersom man er gravid i eggleder? Jeg er 8 dager over mensen, men har negative graviditetstester. (Har hatt uregelmessig mens, så er ikke helt sikker). Har ingen symptomer på graviditet, annet enn at jeg to ganger har hatt litt smerter. Først lette menssmerter, og trodde da jeg skulle få mens, men i dag er det svak «stikking» på en side på en måte. Er så redd for å være gravid utenfor livmor, men negative tester gjør meg så usikker på alt! Anonymkode: abb63...4ab Ja man tester positivt ved graviditet utenfor livmor - uavhengig av hvor den er plassert. Kroppen produserer hcg uavhengig av hvor embryoet fester seg. Du er nok ikke gravid. Og generelt sett så er svangerskap utenfor livmor ikke vanlig, så ikke noe grunn til bekymring for det basert på hva du forteller. Anonymkode: a4eb3...65e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå