AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #1 Del Skrevet 28. august 2024 Heihei. Jeg startet på studie i voksen alder i år. I kullet mitt er det en helt nydelig kjekk mann. Merket jeg nesten ble mo i knærne og tar meg selv i å se etter han. Har merket at han ser meg rett i øynene når vi passer hverandre i gangen og i undervisningen. Så jeg sjekker han opp på Facebook i ren nysgjerrighet. Da ser jeg at han er 8 år yngre enn meg! Jeg litt over 30 og han litt over midten av 20 årene. Jaja, tenkte jeg, får kun se litt på han da, å ha noe spennende å se frem til på skolen. Fordi jeg tenker jo at han må jo se på meg som en gammel vaskeklut, en så ung og kjekk mann ser IKKE på en jente som har passert 30 for et par år siden. Jeg er selv en pen jente altså, tenker ikke de tankene om meg selv, og menn på min alder, eller eldre ser meg nok som en pen og bra dame. Dette har kvernet litt i hodet mitt på generell basis, hva tenker menn er innafor i aldersforskjell hvor kvinnen er eldre? Jeg for min del har alltid tenkt at mannen kan maks være 4-5 år yngre eller eldre. Anonymkode: 89b6d...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 28. august 2024 #2 Del Skrevet 28. august 2024 Vel. Ingen hadde løftet et øyebryn eller tenkt over aldersforskjellen om det var motsatt vei, så hvorfor skal det bety noe? Om dere liker hverandre spiller det ingen rolle, dere er jo voksne begge to. Bare å nyte, spør du meg! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #3 Del Skrevet 28. august 2024 De fleste forhold som varer er hvor folk er jevnaldrende. Dvs 0-3 år forskjell. Tenker selv max 5 år. Samboeren er året yngre enn meg, det fungerer fint og merkes selvfølgelig ikke Anonymkode: 1bd6f...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet 28. august 2024 #4 Del Skrevet 28. august 2024 Tja, det kan nok gå om han også har lyst. Be han med ut på date og se 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 28. august 2024 #5 Del Skrevet 28. august 2024 Hvor mange tråder om dette skal det være? Be ham på date. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym482 Skrevet 28. august 2024 #6 Del Skrevet 28. august 2024 8 år er ikke så stor forskjell. Kjør på sier jeg. Se på presidenten i Frankrike. Eller skuespiller Sarah Paulson. Kjenner også til et eldre ektepar hvor kona er 6 år eldre. De har vært sammen i ca 50 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #7 Del Skrevet 28. august 2024 8 år kan være mye, men som andre sier, menn er med kvinner ved den alders forskjellen hele tiden. Kjenner par hvor mannen er yngst og i midten av 20 årene. Etter å ha blitt 30, opplever jeg også mest interesse fra menn i 20 årene. Kan være håp for dere 😊 Anonymkode: 9a9d0...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #8 Del Skrevet 28. august 2024 Jeg driver med en som er 9 år yngre, tror han synes jeg er for gammel for forhold. Jeg synes han er helt perfekt 😅 orker ikke eldre menn etter å ha hatt en 7 år endre i mange år. Hva verden ellers tenker om alder bryr jeg meg fint lite om. Anonymkode: bf9dc...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #9 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg driver med en som er 9 år yngre, tror han synes jeg er for gammel for forhold. Jeg synes han er helt perfekt 😅 orker ikke eldre menn etter å ha hatt en 7 år endre i mange år. Hva verden ellers tenker om alder bryr jeg meg fint lite om. Anonymkode: bf9dc...dd4 Så det er et uforpliktende forhold? siden du tror han ikke vil ha noe mer? Det er nettopp det, jeg ønsker ikke å drive med noen uten at man tenker noe seriøst. Anonymkode: 89b6d...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #10 Del Skrevet 28. august 2024 Her er fyren 10 år yngre og det er jeg som ikke ønsker forhold, selv om jeg er kjempeforelsket. Så vi treffes regelmessig og jeg har møtt familien hans og vennene hans og er eksklusive, vet han bare venter på at jeg skal endre mening og si ja til forhold men orker ikke være «den gamle» og føle meg stygg sammen med han og teit sammen med vennene hans. Redd han skal legge merke til smilelinjer osv og ombestemme seg. Har sett lignende tråder på kg i det siste hvor mannen er yngre og er glad jeg ikke er alene. Anonymkode: fd1bc...3c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 28. august 2024 #11 Del Skrevet 28. august 2024 En av verdens beste fotballspillere, svenske Zlatan, er 11 år yngre enn kona si om jeg husker rett. De traff hverandre da han var i slutten av tenårene, og har vært sammen siden. Det er altså ikke umulig. Noen ganger fungerer det den veien også. Og åtte år - det kunne vært verre. Er han en moden og grei fyr, spiller ikke de åtte årene noen rolle. Er han en partyløve med nye damer hver helg ennå, er han kanskje for ung. Du får hilse på han med et hei neste gang og se hva som skjer senere. Kanskje han begynner å si hei og så har dere etablert kontakt osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #12 Del Skrevet 28. august 2024 Min mann er 15 år yngre. Vi tenker aldri på alder. Kjemien har stemt mellom oss hele tiden og vi er like forelsket selv etter 13 års ekteskap. Gå på date, kjenn hva du føler. Drit i hva andre mener. Det er ditt liv og ingen andres . Lykke til! Anonymkode: 9a701...520 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #13 Del Skrevet 28. august 2024 22 minutter siden, AnonymBruker said: Min mann er 15 år yngre. Vi tenker aldri på alder. Kjemien har stemt mellom oss hele tiden og vi er like forelsket selv etter 13 års ekteskap. Gå på date, kjenn hva du føler. Drit i hva andre mener. Det er ditt liv og ingen andres . Lykke til! Anonymkode: 9a701...520 Av nysgjerrighet, har du følt deg usikker med aldringstegn iom at han er såpass mye yngre eller følt deg gammel og teit med vennene hans? Er frem og tilbake om jeg skal inngå forhold eller ikke, er så forelsket men får dårlig selvtillit av det med alderen. Anonymkode: fd1bc...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #14 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Av nysgjerrighet, har du følt deg usikker med aldringstegn iom at han er såpass mye yngre eller følt deg gammel og teit med vennene hans? Er frem og tilbake om jeg skal inngå forhold eller ikke, er så forelsket men får dårlig selvtillit av det med alderen. Anonymkode: fd1bc...3c2 Nei jeg har ikke det. Ikke overtenk dette. Du må bare finne ut hva du føler og hvordan det kjennes å være sammen. Jeg kan ikke tenke meg å leve livet mitt uten han. Du kan jo date han og finne ut hvordan dere fungere sammen. Vi begynte som venner og endte opp som ektepar. Hvem vet hva fremtiden bringer? selvfølgelig kan det bli problematisk der fremme på et tidspunkt, men gud hvor deilig livet er akkurat nå. Anonymkode: 9a701...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #15 Del Skrevet 28. august 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Nei jeg har ikke det. Ikke overtenk dette. Du må bare finne ut hva du føler og hvordan det kjennes å være sammen. Jeg kan ikke tenke meg å leve livet mitt uten han. Du kan jo date han og finne ut hvordan dere fungere sammen. Vi begynte som venner og endte opp som ektepar. Hvem vet hva fremtiden bringer? selvfølgelig kan det bli problematisk der fremme på et tidspunkt, men gud hvor deilig livet er akkurat nå. Anonymkode: 9a701...520 Takker så mye for svar. Er ikke ts altså, bare dater en som er 10, nesten 11 år yngre som vil ta det til neste nivå, og jeg freaker ut. Håper ts får en date med han hun skriver om 🥰 Anonymkode: fd1bc...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #16 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så det er et uforpliktende forhold? siden du tror han ikke vil ha noe mer? Det er nettopp det, jeg ønsker ikke å drive med noen uten at man tenker noe seriøst. Anonymkode: 89b6d...1e7 Foreløbig uforpliktende «gøy» bare ja. Men bra kjemi å alt det der da. Så får se. Anonymkode: bf9dc...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå