AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #1 Del Skrevet 28. august 2024 Har lagt ut varierende bilder som viser meg og mine interesser. En god blanding av nærbilder og helkroppsbilder. I bioen skriver for eksempel jeg at jeg var barn 90 % og ønsker ikke flere, reiser ikke utenlands, foretrekker sopptur/fisketur og et godt måltid i helgene fremfor festing. Trener crossfit 7 timer i uken. De som "liker" profilen min skriver i sin bio at de reiser mye, ønsker barn, er glad i festlivet i helgene, vil ha en likesinnet osv. Eller så er det menn som foretrekker gaming og en stillesittende hverdag. Men dette er jo definitivt ikke match med mine interesser som jeg har beskrevet. Får meg til å miste troen på menn. De leser jo ikke bio og bryr de seg egentlig om hvem de klikker "liker" på? Trykker de bare "randomly" liker-klikk på alle? Anonymkode: 7b739...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #2 Del Skrevet 28. august 2024 I stor grad ja, og det er det statistikk på. Du må bare forholde deg til det, og kun gå videre med dem du har noe til felles med. Bare lat som om du ikke har sett dem, og gi likes til de du har tro på. Anonymkode: 4dc43...62d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #3 Del Skrevet 28. august 2024 De trykker liker på alt som ikke er direkte frastøtende, kun vurdert ut av en rask titt på bildet. Bilen blåser de i. Passer dere ikke sammen kan det være håp om et ligg. Anonymkode: f37e1...7fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #4 Del Skrevet 28. august 2024 Det er helt håpløst å lese profilene når bare 1 av 100 blir en match. Anonymkode: 597db...fbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 28. august 2024 #5 Del Skrevet 28. august 2024 (endret) Menn driter hvem du er som person, satt på spissen. Selv de som er snille og ”normale”. De er likegyldig til om hvem du er, hva du liker, hvor du kommer fra eller hva du tenker og drømmer om. Nr.1: Det de bryr seg om, er at du er attraktiv (nok) til å ligge med, og at de får ligge jevnlig. Nr. 2: FRAVÆR av mas/«drama» les: normale krav om oppfølging av hus og hjem ( event barn) og normal sosial og emosjonell intelligens. Endret 28. august 2024 av Perle Leifer 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #6 Del Skrevet 28. august 2024 De leser ikke profilen din, de ser kun på utseende. Anonymkode: 9e930...7d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #7 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er helt håpløst å lese profilene når bare 1 av 100 blir en match. Anonymkode: 597db...fbb Men det sier jo seg selv at det blir få match dersom du har trykket liker på en haug der dere er tydelig mismatch utifra bioen, dersom den andre leser bioen din og ser dere ikke matcher? Det blir dobbelt negativt inntrykk, først stemmer ikke det du skriver i bioen med det hun er ute etter, og så tenker hun at du ikke har lest hennes bio men bare har trykt liker på rått og råte. Anonymkode: 13da2...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #8 Del Skrevet 28. august 2024 Jeg er motsatt, altså at jeg aldri liker de jeg ser at ikke passer for meg basert på beskrivelsen av hvem de er eller hva de ser etter. Ikke at det spiller noen rolle, for i løpet av flere år av og på datingapper har jeg kun fått en eneste match med en kvinne jeg hadde likt først. Å like noen som mann ved å bla gjennom tilfeldige profiler er meningsløst, da kun kvinner som gir en like først vil være mulig å få kontakt med. Anonymkode: c948e...c42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #9 Del Skrevet 28. august 2024 Min opplevelse var at ingen leste bio, dette ble bekreftet da samboeren min sa at han sveipet høyre på alle uten å se, og så sorterte han senere. Anonymkode: 78ebe...45f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #10 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er helt håpløst å lese profilene når bare 1 av 100 blir en match. Anonymkode: 597db...fbb Det er jo normalt at fåtallet er interisert! En god del kvinner ser over profilene etter tegn på livstil og personlighet, i tilegg til utsendet. Da blir det mye nei uansett om hanner kjekk eller ikke. Anonymkode: 3afe6...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #11 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min opplevelse var at ingen leste bio, dette ble bekreftet da samboeren min sa at han sveipet høyre på alle uten å se, og så sorterte han senere. Anonymkode: 78ebe...45f Fortell han at dette har vært et mega stort problem for mange på tinder. Anonymkode: 3afe6...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #12 Del Skrevet 28. august 2024 Har ikke tid til å lese profiler når man må sveipe på tusenvis for 3 matcher. Jeg bestemmer meg i løpet av ett sekund om jeg liker profilen. Anonymkode: 75e5a...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #13 Del Skrevet 28. august 2024 Vel, kanskje jeg tilhører et mindretall, men ja, jeg er virkelig ikke imponert over utvalget av damer på Tinder. Er ytterst få jeg liker. Jeg er også i en kategori for kvinner som gjør meg lite aktuell for veldig mange. Så er det kanskje sånn for de aller fleste at det er bildene som bestemmer, bioen bekrefter eller avkrefter. Og jeg setter pris på alle de ytterst få kvinnene som har en skikkelig Bio, eller en Bio i det hele tatt. Som både lar meg ombestemme meg eller gi det en sjans Anonymkode: b80c4...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #14 Del Skrevet 28. august 2024 Det jeg synes er dumt med Tinder er at man MÅ sveipe høyre eller venstre før man får se en ny profil. Jeg har ofte ikke klart å konkludere ferdig, men må liksom sveipe en av veiene for å få se neste. Jeg leser profilene, men sliter litt med at det føles så avvisende å bare sveipe venstre når det er profiler jeg ikke er sikker på. Da sveiper jeg høyre for å kunne tenke litt til. Og da hender det det blir match uten at jeg egentlig var interessert likevel. Anonymkode: dd57e...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #15 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Fortell han at dette har vært et mega stort problem for mange på tinder. Anonymkode: 3afe6...310 Hvorfor skal jeg fortelle han det? Han er ikke lenger på tinder, og metoden hans ledet han til meg, så jeg klager ikke. Anonymkode: 78ebe...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #16 Del Skrevet 28. august 2024 Må man være klin like på alt da? Jeg kunne sikkert vært sammen med en som drev crossfit, eller sprangridning eller brodering, men personlig har jeg null interesse av disse tingene. Anonymkode: 7ae38...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #17 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Må man være klin like på alt da? Jeg kunne sikkert vært sammen med en som drev crossfit, eller sprangridning eller brodering, men personlig har jeg null interesse av disse tingene. Anonymkode: 7ae38...d7e Man må sletts ikke være klin like nei, men noen ting må jo kanskje klaffe. Skriver noen sterilisert, strikt veganer, jeg vil ikke ha kjøtt i hus - så er man kanskje ikkje match med grillmester slaktersen som ønsker seg en stor familie 😊 det går jo ann å ta en viss vurdering 😉 Anonymkode: 13da2...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå