AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #1 Skrevet 28. august 2024 Min samboer gjennom 22 år fikk prikker i området rundt penis og legen sa det var kjønnsvorter. To uker etterpå fikk jeg de samme prikkene i underlivet. Han nekter for å ha vært utro, jeg har selvsagt ikke vært utro. Etter behandling over noen uker gikk prikkene bort. Mens jeg var under behandling gikk jeg til privat gynekolog som ikke kunne fastslå 100% sikkert hva prikkene var, om det var kjønnsvorter eller mollusker. Hun tok hpv test av meg, den var negativ. Ingen av oss har hatt andre partnere. Er det en sjanse for at han lyver her? Er jeg "dum" som tenker at dette bare er en tilfeldighet og legger det i glemmeboken? Anonymkode: 776ad...9a1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #2 Skrevet 28. august 2024 Kjønnsvortevirus kan ligge latent i kroppen, så det kan være deg, det kan være han...og det kan også ha blitt overført fra mor til barn i svangerskap. Anonymkode: 90a16...656
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #3 Skrevet 28. august 2024 Kan lligge latent, men det er høyst usannsynlig. Har han fått full pakke på thaimassasjestudio? Anonymkode: b9f18...847
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #4 Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjønnsvortevirus kan ligge latent i kroppen, så det kan være deg, det kan være han...og det kan også ha blitt overført fra mor til barn i svangerskap. Anonymkode: 90a16...656 Men da ville TS ha hatt utslag på HPV. Så da er det vel ikke kjønnsvorter. Anonymkode: eb37b...13a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå