Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på om kjæresten min er utro. Hun kommer hjem og har våte truser som er stive dagen etterpå. Eneste grunnen til at man har det er pga sæd. Hun viser ikke noe sørlig til andre tegn, kanskje at hun skuler tlf litt osv men det kan bare være meg som overtenker. Hun er veldig snill mot meg og behandler meg veldig bra derfor sliter jeg med p tro dette? Kan noen hjelpe meg? Burde jeg ta det opp med hun? Takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved mye slimproduksjon kan trusene bli våte og etterpå stive. Dette fikk jeg selv da jeg var jomfru, så det har ingenting med sæd å gjøre.

Anonymkode: 92aa3...ba2

• Liker 2
Skrevet
Bruker27 skrev (8 minutter siden):

Hei, jeg lurer på om kjæresten min er utro. Hun kommer hjem og har våte truser som er stive dagen etterpå. Eneste grunnen til at man har det er pga sæd. Hun viser ikke noe sørlig til andre tegn, kanskje at hun skuler tlf litt osv men det kan bare være meg som overtenker. Hun er veldig snill mot meg og behandler meg veldig bra derfor sliter jeg med p tro dette? Kan noen hjelpe meg? Burde jeg ta det opp med hun? Takk på forhånd

Kanskje du bør sette deg litt mer inn i underlivet til damer? 

Utflod, har du hørt om det? 

Anonymkode: 19d16...614

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvorfor går du gjennom trusene til kjæresten din?

hvor gammel du? 

Det er noe som heter utflod

Anonymkode: 29fed...249

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Herregud. Dette kan umulig være alvorlig ment.

Anonymkode: 7ecae...453

• Liker 5
Skrevet

Mine trusser blir stive om jeg har utflod. 

Du får spørre henne. 

Anonymkode: 145c5...710

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det triste her er jo hvis trusene hennes er våte fordi hun er kåt og lengter etter deg...

Anonymkode: fc044...041

Skrevet

0/10

Anonymkode: a4db2...1e9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...