AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #1 Skrevet 27. august 2024 For å ikke virke helt dum så føler jeg at jeg må fortelle litt bakgrunn for spm mitt. Jeg traff mannen min når jeg var 15 jeg er nå 47. Vi var sammen til jeg var 45, det var en serie med hendelser som inntraff og jeg havnet på avhør hos politiet hvor han ble siktet og tiltalt for vold. Jeg flyttet ut samme dag, fikk hemmelig adresse og har levd i skjul siden. Jeg har så mange spørsmål som jeg føler jeg ville lært gjennom livet om jeg hadde levd et normalt a4 liv vi hadde regelmessig sex, som nå har kommet til meg at det mer eller mindre var voldtekt hver gang, jeg hadde alltid smerter etter sex og jeg gjorde alt jeg kunne for å unngå å ha sex, han forberedte meg aldri, men når han var kåt, kledde han av meg og hadde sex. Dette er et kapittel i livet mitt jeg har avsluttet nå, For et år siden møtte jeg en mann, han er utrolig snill og vet om historien min. men her kommer det jeg lurer på, han gjør meg utrolig kåt, vi har fantastisk sex, jeg har aldri vondt etterpå, men han blir så opphisset av å kline. jeg har aldri klinet i mitt liv, kun kysset, å jeg vet ikke hvordan jeg gjør det for at det skal være opphissende for han, han presser seg aldri på men under sex ligger han alltid med munnen åpen rett over min, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. er det noen som har gode tips Anonymkode: 89e4e...23c
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #2 Skrevet 27. august 2024 Jeg klina for første gang med min nåværende mann. Jeg er komfortabel med han. Det er forskjellen. Anonymkode: fc552...4e1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #3 Skrevet 27. august 2024 Han synes du er helt topp, du trenger ikke å forbedre noe, bare vær den du er og kos deg med en ny mann i livet ditt. Anonymkode: 323be...3a2 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #4 Skrevet 28. august 2024 Kjæresten min har aldri klint så mye kan gjør med meg og han er 49🤭 Jeg elsker å kline med han. Om vi sitter i sofaen, er på gata eller i sengen. Når vi har sex slipper jeg alt av hemninger. Jeg kysser, kliner, «biter» og suger både munn, tunge og halsen hans. Så bare slutt å tenk og gjør det du vil. Nyt hele han😗🤗 Anonymkode: ae192...e2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå