AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Del Skrevet 27. august I dag fikk jeg brev fra lånekassen der de avslo søknaden om lån pga forsinkelse i utdannelsen men jeg finner ikke ut hvordan det har hendt? Forgje år så gjekk jeg årsstudium i Logistikk som utgir 60 studiepoeng. Pga problemer med psyken så bestod jeg bare 15 av disse studiepoengene som vil da bety at jeg er 45 studiepoeng forsinket right? Men i brevet fra lånekassen så sto det at for å få lån fra lånekassen så må jeg bestå 15 studiepoeng dette semestre ettersom jeg er forsinket. Hvorfor er jeg plutselig 75 studiepoeng forsinket når Logistikk er det eneste jeg har studert? (2019-2020 så tok jeg 3vgs påbygg vidergående på akadamiet som jeg strøyk på men trodde ikke dei tok vgs innen forsinkelsen? I tillegg så besto jeg alle de faga jeg strøk i det året nyligt da jeg gikk 4vgs påbygg) Anonymkode: 45dc1...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I dag fikk jeg brev fra lånekassen der de avslo søknaden om lån pga forsinkelse i utdannelsen men jeg finner ikke ut hvordan det har hendt? Forgje år så gjekk jeg årsstudium i Logistikk som utgir 60 studiepoeng. Pga problemer med psyken så bestod jeg bare 15 av disse studiepoengene som vil da bety at jeg er 45 studiepoeng forsinket right? Men i brevet fra lånekassen så sto det at for å få lån fra lånekassen så må jeg bestå 15 studiepoeng dette semestre ettersom jeg er forsinket. Hvorfor er jeg plutselig 75 studiepoeng forsinket når Logistikk er det eneste jeg har studert? (2019-2020 så tok jeg 3vgs påbygg vidergående på akadamiet som jeg strøyk på men trodde ikke dei tok vgs innen forsinkelsen? I tillegg så besto jeg alle de faga jeg strøk i det året nyligt da jeg gikk 4vgs påbygg) Anonymkode: 45dc1...c5d Skal snakke med lånekassen i morgen vil bare høre om noen har evt et kjapt svar Anonymkode: 45dc1...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #3 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): (2019-2020 så tok jeg 3vgs påbygg vidergående på akadamiet som jeg strøyk på men trodde ikke dei tok vgs innen forsinkelsen? I tillegg så besto jeg alle de faga jeg strøk i det året nyligt da jeg gikk 4vgs påbygg) Anonymkode: 45dc1...c5d Fikk du støtte fra lånekassen for disse fagene? Da regnes de selvsagt med i det totale studieløpet. Anonymkode: f114e...208 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå