Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen er i slutten av 40-årene, barn hus osv. Han har tidligere vært utro og jeg prøver sterkt å stole på han igjen. Nå oppdaget jeg at han har sett på en dame på sosiale medier, hun er ikke naken eller noe, men korte skjørt/bikini og gjør seg til i kamera. Han har sett på mange av filmene hun har lagt ut nå og for  ei stund sia. Er det greit? Vil ikke lage bråk, men jeg synes det er så unødvendig. Vi har det veldig bra for tiden. 

Anonymkode: bd986...689

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er greit er jo opp til deg å avgjøre. Om det ikke føles greit for deg, så bør du kommunisere det med han, og om det leder til bråk, er det han virkelig verdt det? Jeg tenker at den som har vært utro, bør være ganske ydmyk og åpen for at partner kommuniserer grenser og hva slags følelser som vekkes. 

Anonymkode: b719f...66b

• Liker 1
Skrevet

Du skulle ikke behøve å ta opp dette i det hele tatt. Han burde være såpass oppegående at han skjønte dette selv. Men, du ser at det ligger latent, det er ikke borte den lysten på andre. Når han har brutt tilliten tidligere, du har tilgitt ham, så ser han at det kanskje kan gå flere ganger. Kanskje du ikke gjør noe da, heller.

Jeg gikk. Han ønsket at vi skulle prøve igjen, ville gjøre alt for det, men jeg stolte ikke på ham lenger. Ville ikke gå med den evige usikkerheten.

Anonymkode: 05401...68d

• Nyttig 1
Skrevet

Hva som er greit og ikke må du selv bestemme, men jeg tenker at han brøt tilliten din ved å være utro, du føler deg mer usikker på grunn av det som har skjedd, og da bør det også være en selvfølge at han tenker mer over egen adferd, særlig mens tilliten bygges opp igjen.

Det skal nevnes at jeg selv (hetero kvinne) av og til kommer over tilgjorte kvinnfolk på Instagram og blir så fascinert over hva enkelte syns det er greit å legge ut i offentligheten, at jeg blir sittende og se på en stund. Så for all del, det kan jo være helt uskyldig også.

Men snakk om det! Fortell hva du føler. Som personen over her sa, man bør være ganske ydmyk når man har tråkket så langt over streken at det har endt i utroskap. Og det å droppe å glo på lettkledde damer på sosiale medier, bør være et enkelt offer når man ønsker å gjenvinne tilliten og bygge opp igjen forholdet med en man er glad i.

• Liker 1
Skrevet

Hva er tidligere utro? Hvor lenge siden? Hvem var han utro med? Var det én gang, flere ganger; samme dame over lengre tid?

Anonymkode: 3a759...f7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...