Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dame på 40 +, har møtt verdens herligste mann. Vi har begge barn fra før (tenåringer), men er sammen så ofte som vi kan. Vi reiser sammen, går turer, hjelper hverandre med praktiske ting, har sex; oppfører oss som kjærester. MEN temaer kommer aldri på bane. Jeg er ekstremt redd for forpliktelser pga tidligere traumer. 
Det er nå et år siden vi møttes. Vi trives i hverandres selskap, men jeg har en del behov for egentid~ og han aksepterer det❤️

Jeg ønsker ikke å vise hele verden At jeg er i en relasjon. Faen så vanskelig dette voksenlivet er🫣🫣

Anonymkode: 193fa...3df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så viktig å stemple det da, hvis dere trives begge to? 

Anonymkode: 24e76...8ba

Skrevet

At en dame på 40+ syns det er flaut å være i en relasjon er mye mer oppmerksomhetstrekkende enn at du er i en. Jeg har vært i relajsoner siden tenårene, det er en helt normal del av livet.

Det kommer til å gå bra, folk har jo alltid sett dere sammen også. Hvor mange par ser du og tenker over hver dag? De fleste enser vi ikke en gang.

Anonymkode: c754d...a7b

Skrevet

Når man blir enige om det. For meg og mannen sin del var det rundt 6 uker etter at vi møttes. 

Anonymkode: 2bfea...e37

Skrevet

Typen ville kalle meg kjæresten sin etter noen uker. Etter noen måneder ville han gjøre det mer offisielt på FB. Han er også klar på hva han ønsker og vil for oss i fremtiden.

Anonymkode: b7ac7...acb

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

At en dame på 40+ syns det er flaut å være i en relasjon er mye mer oppmerksomhetstrekkende enn at du er i en. Jeg har vært i relajsoner siden tenårene, det er en helt normal del av livet.

Det kommer til å gå bra, folk har jo alltid sett dere sammen også. Hvor mange par ser du og tenker over hver dag? De fleste enser vi ikke en gang.

Anonymkode: c754d...a7b

Ts her. Du vet ingen ting om min fortid, og hvor mange år jeg brukte på å komme meg ut av den.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts her. Du vet ingen ting om min fortid, og hvor mange år jeg brukte på å komme meg ut av den.

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

MEN temaer kommer aldri på bane. Jeg er ekstremt redd for forpliktelser pga tidligere traumer. 
Det er nå et år siden vi møttes. Vi trives i hverandres selskap, men jeg har en del behov for egentid~ og han aksepterer det❤️

Jeg ser ikke problemet, hvorfor lurer du på når dere blir kjærester når dere har det så fint som du beskriver? Du trenger ikke gå til angrep på et uskyldig innlegg selv om du har hatt det fælt ❤️ 

Er jo bare å fortsette som dere gjør :) 

Anonymkode: 2455b...2f5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...