Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 Hei. Jeg og samboeren min skal gifte oss borgerlig, med kun oss til stede. Vi skal ikke ha noe selskap, bare gjøre dette rolig og uten stress. Flytter til Oslo snart, og tenkte å kjøpe kjole når jeg kom dit. Noen som har forslag på butikker hvor de selger fine kjoler? Kjolen skal være søt/fin, men ikke dallete og VELDIG fin. Vi skal ut å spise etterpå, men ønsker ikke å valse rundt i en kjole som unaturlig pen ut. Forslag mottas med takk.
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #2 Skrevet 20. februar 2006 Hei. Jeg og samboeren min skal gifte oss borgerlig, med kun oss til stede. Vi skal ikke ha noe selskap, bare gjøre dette rolig og uten stress. Flytter til Oslo snart, og tenkte å kjøpe kjole når jeg kom dit. Noen som har forslag på butikker hvor de selger fine kjoler? Kjolen skal være søt/fin, men ikke dallete og VELDIG fin. Vi skal ut å spise etterpå, men ønsker ikke å valse rundt i en kjole som unaturlig pen ut. Forslag mottas med takk. ← Får eg foreslå ein sexy, romantisk 60-tallskjole!??! Desse er nyyydelege! Et øyeblikk, skal eg finne nokon linkar!
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #3 Skrevet 20. februar 2006 Og pris spiller ingen rolle, ellers koster jo ikke bryllupet noe;)
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #4 Skrevet 20. februar 2006 Vet du, jeg tenkte på det. Vil at den går rett ved kneet.
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #5 Skrevet 20. februar 2006 Kva med denne? Eller denne, denne, denne, denne, eller den som er nedst på sida her? Eller denne, eller denne? Her er det også mange fine, men veit ikkje det er korte her då: http://www.rembo.de Æsj, har sett mange fleire, men finn ikkje att linkane.. Skal gi ein lyd om eg kjem over noko!
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #6 Skrevet 20. februar 2006 Du kan jo få sydd da! Så få du den akkurat som du vil Prøv www.goddess.no f.eks Lykke til
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 20. februar 2006 #7 Skrevet 20. februar 2006 Så mye fint det var på rembo! Skikkelig annerledes! (hadde jeg ikke sydd selv, så er det godt mulig jeg hadde kjøpt meg kjole derfra hvis jeg hadde visst om det...)
Gjest Gjest_Daisy_* Skrevet 20. februar 2006 #8 Skrevet 20. februar 2006 Utrolig lekre kjoler. Jeg vil også gifte meg og jeg vil ha en av disse kjolene
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #9 Skrevet 20. februar 2006 Utrolig lekre kjoler. Jeg vil også gifte meg og jeg vil ha en av disse kjolene ← Hihi.... Du får fri til nokon då...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå