AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #1 Del Skrevet 27. august 2024 Jeg tror jeg har vært vitne til ondskap, over svært lang tid. Vi mennesker eier oss selv. Jeg blir glad når det går fint med mennesker jeg kjenner godt i familien. Når noen hindrer meg, kutter jeg dem ut. Jeg har aldri hindret noen, det er jeg glad for, fordi jeg tror ikke det er noe særlig å ha på samvittigheten resten av livet. Jeg har vært vitne til at noen har vært hindret veldig lenge. At noen har fortsatt å sparke nedover, men jeg skjønte ikke at det var det som skjedde, fordi jeg var så opptatt av meg selv, noe de fleste er i diverse aldre i livet. Til og med nederlagene ble overført på noen andre, vedkommende ble dyttet ut i en ikke-eksistens, passifisert i hjemmet sitt. At noen mennesker kan gjøre noe sånt! Jeg har kjent på ondskap selv, umenneskelig motstand over tid, men jeg står ikke i noens sted. Min vei må jeg jobbe med selv. Men jeg kjenner på at noen har vært passifisert, uten å ha verktøy til å håndtere det, og at det er alt annet en rettferdig. Det er ikke mitt ansvar, jeg har ikke utøvd ondskap, men jeg håper virkelig noen som hatt ansvar for det, løsner det for vedkommende. Jeg tror ikke på magisk tenkning som i tråder som "Oppreist" her inne, men hvis det skulle være et lite glimt for den som ikke har kunnet stille opp for seg selv, på sin vei i livet, vært under vann over svært lang tid, så ville jeg satset en tier på at vedkommende kan hjelpe den! Kulden som er oppstått der er der grunnet splitting. Det er et karaktertrekk jeg aldri vil møte igjen i livet, splittingen. Det gjør at en bare må jobbe med egne mål, hindringer en selv har hatt, men jeg håper virkelig vedkommende får medgang. Uten at noen andre får motgang, men bare at det onde forsvinner fra den, og at livet blir fint for den, og at ingen andre blir utsatt for samme ondskap . Et rart innlegg, men jeg tenker på dette veldig ofte. Psykopater burde ikke få lov til å bevege seg fritt! Anonymkode: a267a...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 27. august 2024 #2 Del Skrevet 27. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): . Endret 27. august 2024 av Hoia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #3 Del Skrevet 28. august 2024 Du mener passivisert - gjort passiv? Vanskelig å skjønne hva du mener. Hvordan mener du at en person er blitt passivisert og skjøvet ut i «ikke-eksistens» av andre? Er det snakk om en eldre, dement eller hjelpetrengende person som er avhengig av andre for å komme seg ut? Anonymkode: 1693c...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #4 Del Skrevet 28. august 2024 En som har behandlet deg dårlig med andre ord ? Anonymkode: 20b12...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #5 Del Skrevet 28. august 2024 Heter du tilfeldigvis Asbjørn? Anonymkode: d76e5...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #6 Del Skrevet 28. august 2024 Hva er det spesifikt som er begått? Er det noen som er i et forhold eller har en nær bo relasjon hvor det blir begått psykisk vold? Fysisk vold? Å du har ikke sett det? Har du blitt utsatt? Noen andre? Anonymkode: f6a80...a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #7 Del Skrevet 29. august 2024 On 8/28/2024 at 6:24 PM, AnonymBruker said: Heter du tilfeldigvis Asbjørn? Anonymkode: d76e5...24a Omg! Tenkte det samme! 🤣 Anonymkode: 22df8...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #8 Del Skrevet 30. august 2024 Hvis du har skjønt at et menneske er blitt utsatt for ondskap så bør du vel sørge for å gi din støtte og dermed sørge for at vedkommende får noe hjelp for å bli kvitt psykopaten? Hvis ikke er jo denne tråden helt nyttesløst. Anonymkode: c7926...630 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #9 Del Skrevet 31. august 2024 Du er med på det når du ikke sier ifra. Anonymkode: 41119...378 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå