Gå til innhold

(Jule)gavetips til ungdom

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en gjeng med flott ungdom som er godt fornøyd med det de har og har få ønsker... det er jo i utgangspunktet veldig bra, men når jeg må fikse gavet fra besteforeldre på begge sider og oss selv så trenger jeg litt inspirasjon og ideer.

Har jo lyst at de skal få noe gøy og ikke bare ting (jeg synes) de trenger.

Gutter på 16 og 18. Jenter på 11 og 13.

Har mulighet for å slå sammen gaver fra flere, så prisklasse fra 300-3000.

Så hjelp.... del dine gode ideer!

Anonymkode: 4b9f8...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplevelser? Reiser? Et eller annet dere kan gjøre sammen?

Anonymkode: 93eb7...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interesser?

Her er airpods sikkerstikk til alle 4, tenker jeg..  Så slipper du finne på så mange greier også 😅

Anonymkode: ec664...001

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mine egne ble ungdommer, så begynte vi å dele julegaven i to. En nyttig ting og en unyttig ting/penger. De siste årene har de fått klær eller noe annet de trenger, samt en viss sum de kan bruke på hva de vil/det de sparer til. Det gir meg mulig til å være fornuftig mamma, men samtidig la de kjøpe seg det de absolutt vil ha.

Tantebarna fikk STYGGE sokker med en sum penger i da de ble ungdommer. 🤣 Ble etter hvert en sak å se hvem som fikk de styggeste, og så pynte seg med de på neste familieselskap. Var sokker med bilder av kyr, mat, naken nisse (mottakeren var 17), glorete blomster og alt mulig rart. 

Anonymkode: f64d7...3ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 11 år gamle datter ønsker  seg sminke, hårting, pynteting til rommet, klær, parfyme og penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...