AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #1 Del Skrevet 27. august 2024 Har en gjeng med flott ungdom som er godt fornøyd med det de har og har få ønsker... det er jo i utgangspunktet veldig bra, men når jeg må fikse gavet fra besteforeldre på begge sider og oss selv så trenger jeg litt inspirasjon og ideer. Har jo lyst at de skal få noe gøy og ikke bare ting (jeg synes) de trenger. Gutter på 16 og 18. Jenter på 11 og 13. Har mulighet for å slå sammen gaver fra flere, så prisklasse fra 300-3000. Så hjelp.... del dine gode ideer! Anonymkode: 4b9f8...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #2 Del Skrevet 27. august 2024 Opplevelser? Reiser? Et eller annet dere kan gjøre sammen? Anonymkode: 93eb7...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #3 Del Skrevet 27. august 2024 Interesser? Her er airpods sikkerstikk til alle 4, tenker jeg.. Så slipper du finne på så mange greier også 😅 Anonymkode: ec664...001 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #4 Del Skrevet 27. august 2024 Da mine egne ble ungdommer, så begynte vi å dele julegaven i to. En nyttig ting og en unyttig ting/penger. De siste årene har de fått klær eller noe annet de trenger, samt en viss sum de kan bruke på hva de vil/det de sparer til. Det gir meg mulig til å være fornuftig mamma, men samtidig la de kjøpe seg det de absolutt vil ha. Tantebarna fikk STYGGE sokker med en sum penger i da de ble ungdommer. 🤣 Ble etter hvert en sak å se hvem som fikk de styggeste, og så pynte seg med de på neste familieselskap. Var sokker med bilder av kyr, mat, naken nisse (mottakeren var 17), glorete blomster og alt mulig rart. Anonymkode: f64d7...3ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 27. august 2024 #5 Del Skrevet 27. august 2024 Det beste jeg fikk som tenåring var sjokkis og en pengelapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monahagen Skrevet 28. august 2024 #6 Del Skrevet 28. august 2024 Min 11 år gamle datter ønsker seg sminke, hårting, pynteting til rommet, klær, parfyme og penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå