Gå til innhold

Tinder Gold/platinum? Pro og cons

Fjellmannover190

Anbefalte innlegg

Har vært på Tinder litt av og på det siste året, og har hatt tidligere gold og platinum. 

Nå er jeg tilbake, og er nok blitt litt flinkere der nå i siste runden og får nok matcher når jeg sveiper aktivt. 

Men så er det disse 99+ likes som er der. Er erfaringen at det kan finnes gull bak disse eller er det stort sett flymodus eller uaktuelt? 

Tidligere så har fordelen vært å se disse og ubegrenset likes, og kanskje kunne være inkognito som er fordelen. Hva slags erfaring har dere? Er det verdt å gå på en måned i gull/platinum?

Endret av Fjellmannover190
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere tinder folk blir så opptatt av å samle opp muligheter og glemmer å i det hele tatt bli kjennt med matchene dere får. Virker som en form for avhengighet. 

Anonymkode: 95eb1...838

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri vært sammen med samboeren min, om jeg ikke hadde gull. Jeg så at han hadde sveipet på meg, og det var bare derfor jeg turte å sveipe på han. Jeg tenkte at han var alt for kjekk for meg. Platinum kommer etter min tid på tinder, så det har jeg ingen erfaring med. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det er hjelpsomt å vite hvem som liker deg, men trenger du egentlig flere matcher her og nå? Regner da med at du faktisk var litt interessert i alle de du allerede har matchet med, så da kunne det kanskje vært en idé å prate litt med dem før du legger ut på leting etter flere? Legge litt arbeid i det og prøve å ha noen ordentlige samtaler og bli kjent med folk?

Som en annen nevnte, det virker som det for mange går sport i å samle matcher. Selv om Tinder på mange måter er lagt opp som et spill, så er det jo ikke ved å spille at man finner kjærligheten. Om det er det du er ute etter, da. Om du bare er ute etter et ligg, så kan sikkert i hvert fall Gold-medlemsskapet lønne seg og spare mye tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gold er bortkastede penger. De aller fleste av de som ligger der kommer opp i stokken når du sveiper uansett. Og de andre er så langt unna i avstand e.l. at de er uaktuelle. Har aldri funnet noe gull der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellmannover190 skrev (12 timer siden):

Har vært på Tinder litt av og på det siste året, og har hatt tidligere gold og platinum. 

Nå er jeg tilbake, og er nok blitt litt flinkere der nå i siste runden og får nok matcher når jeg sveiper aktivt. 

Men så er det disse 99+ likes som er der. Er erfaringen at det kan finnes gull bak disse eller er det stort sett flymodus eller uaktuelt? 

Tidligere så har fordelen vært å se disse og ubegrenset likes, og kanskje kunne være inkognito som er fordelen. Hva slags erfaring har dere? Er det verdt å gå på en måned i gull/platinum?

Jeg har funnet gull der flere ganger. Er nok bare tilfeldig, men det er faktisk blant disse jeg har hatt de aller beste opplevelsene med. Hun siste håper jeg blir den siste. 

Anonymkode: b97af...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Queen19 skrev (11 timer siden):

Jeg hadde aldri vært sammen med samboeren min, om jeg ikke hadde gull. Jeg så at han hadde sveipet på meg, og det var bare derfor jeg turte å sveipe på han. Jeg tenkte at han var alt for kjekk for meg. Platinum kommer etter min tid på tinder, så det har jeg ingen erfaring med. 

Samme her. Men det var mye rusk i mellom også, så jeg måtte vel sveipe vekk 90/100 for å finne noen få aktuelle. Men hadde ikke fått opp samboeren uten

Anonymkode: 31f1f...cb7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dere tinder folk blir så opptatt av å samle opp muligheter og glemmer å i det hele tatt bli kjennt med matchene dere får. Virker som en form for avhengighet. 

Jeg tror nok mange holder på slik. Og at det er avhengighetsskapende er helt sikkert. Men, så er dette en del av Tinder man må forholde seg til. Nytter ikke å bli frustrert og gi opp heller, er jo bare et verktøy i jakten på kjærligheten, eller hva enn man måtte ønske seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror nok mange holder på slik. Og at det er avhengighetsskapende er helt sikkert. Men, så er dette en del av Tinder man må forholde seg til. Nytter ikke å bli frustrert og gi opp heller, er jo bare et verktøy i jakten på kjærligheten, eller hva enn man måtte ønske seg

Tenker ikke at det å ikke bruke app er å gi opp. Liker å flørte, bli kjennt på ekte, uten alt støyet og bryet. Føler også der er en ulempe og tidsfordriv å lete på det stedet hvor høyest oppsammling per kvadratmeter av dem, som kun leter etter ligg (Og gjør mye for å få det) befinner seg 🤭 

Å ikke for å nevne sannsynligheten for å bli den andre kvinnen 5 ganger på rad.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...