AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #1 Skrevet 27. august 2024 Noen som har vært med på det før ? vi skal selv fylle ut skjema på Visma som jeg ikke skjønner så mye av . Og hvor mye bør jeg kreve i lønn ? jeg er leder på en avdeling hvor jeg har det daglige personal ansvar. Har dagslønn som hjelpepleier . Anonymkode: e8a84...081
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #2 Skrevet 27. august 2024 Hva betyr at du har dagslønn som hjelpepleier? Det er vanlig å forhøre seg med fagforening sin i forkant. Det er forventet med årlig lønnsvekst. Kpi er anslått til 4.1 i år så be om mer enn det. I alle fall 6%. Men har du lav lønn sammenlignet med andre med lik jobb, fått mer ansvar etc. bør du be om mer. Du må nesten sjekke litt.... Anonymkode: 0eb74...da4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #3 Skrevet 28. august 2024 Spør fagforening/tillitsvalgt. Men er du leder med personalansvar og har ikke fått orientering om lønn fra ledelsen? Ingen hr-opplæring? Anonymkode: fe5cd...fa3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #4 Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Spør fagforening/tillitsvalgt. Men er du leder med personalansvar og har ikke fått orientering om lønn fra ledelsen? Ingen hr-opplæring? Anonymkode: fe5cd...fa3 Ingen orientering , men har fått snakket med fagforening Anonymkode: e8a84...081
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #5 Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ingen orientering , men har fått snakket med fagforening Anonymkode: e8a84...081 Da ville jeg ha etterspurt det. For hva ledelsen mener om lønn og du evt skal mene ut mot de du har personalansvar for trenger ikke å være sammenfallende med tillitsvalgt sitt syn. Finnes det ingen opplæring for ledere der du jobber? Anonymkode: fe5cd...fa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå