Gå til innhold

Dilemma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åhh, jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre.

Jeg har fått time hos en gynekolog i morgen tidlig og jeg fikk brevet i dag. Jeg har mensen og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Legen min har nok en gang oppgitt feil adresse, så henvisningen til gynekologen ble returnert og sendt på nytt igjen, derfor jeg ikke fikk den før i dag.

Utenom det så ga jeg beskjed til sekretæren forrige gang at jeg ikke ville til hun ene jeg hadde fått henvisning til, siden legen min, min mor og flere andre har klaget på henne og sagt hun er helt forferdelig. Sekretæren sa at det skulle de ordne, men det har de ikke! :sur:

Hvis jeg ikke går så må jeg betale for timen og hun der er ikke så billig... :tristbla:

Noen som vet hva jeg burde gjøre? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lat som du ikkje fekk brevet før i morgon, ring ned, vær illsint over at dei ikkje greier å sende innkalling til rett adresse, og be om ny time. Du kan nekte å betale, er ikkje di feil at dei surrar med adressa..

Skrevet

Hehe, det hadde jeg ikke tenkt på. Takk for tipset!! Det skal jeg gjøre! :ler:

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Visst du sier at du ikke fikk brevet før samme dagen du fikk time så slipper du å betale... Sånn har det ivertfall vært med meg...

Gjest gjest her og
Skrevet

Hvorfor sier du ikke det som det er?

Man kan godt ta en gynekologisk undersøkelse til tross for menstruasjonen. Det er ikke slik at det ligger litervis med blod i skjeden, slik at det blir umulig for legen å gjøre det som skal gjøres. I så tilfelle ville jeg gått og sagt til legen at du har mensen. Så er det opp til legen. Jeg kan LOVE deg at en gynekolog ikke synes det er rart at en ung kvinne har mensen en gang i blant ;)

Skrevet

En del steder blir man bedt om å planleggetimen slik at den ikke havner på mensdager. Det har jo ikke trådstarter hatt mulighet til å gjøre, og har all grunn til å bli sint og være litt vreng her. Man kan jo ikke kalle det sleipt eller noe, for du kunne ikke noe for at du fikk brevet dagen før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...