Gå til innhold

Enda en tråd om ghosting...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, her kommer det enda end tråd om ghosting...

Snakket med en jente på Tinder for rundt 2 uker siden. Da var samtalen god og jevn.

Sendte henne en ny melding på søndags morgenen der jeg spurte om hvordan uken hennes var, og har enda ikke fått svar. Hun har ikke blokkert eller unmatcha meg.

Tror dere hun har mistet interesse? Kan nesten ikke tro at en jente i 20 åra ikke har tid til å svare etter snart 3 døgn, men hvem vet.

Anonymkode: c4941...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg tror hun har mistet interesse. Har dere møtt hverandre i det hele tatt? Om man ikke får til en date relativt raskt, så leder det sjeldent til noe mer. 

Anonymkode: a0e2d...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte du om hvordan uken hadde vært, eller om.hun er åpen for uken som er?

For om du spurte hvordan hun hadde hatt det, så sier jo det at dere ikke har pratet så mye før du sendte den meldingen heller?

Anonymkode: 1c2eb...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Snakket med en jente på Tinder for rundt 2 uker siden. Da var samtalen god og jevn.

Sendte henne en ny melding på søndags morgenen der jeg spurte om hvordan uken hennes var, og har enda ikke fått svar. Hun har ikke blokkert eller unmatcha meg.

Tror dere hun har mistet interesse? Kan nesten ikke tro at en jente i 20 åra ikke har tid til å svare etter snart 3 døgn, men hvem vet.

Hun var sikkert opptatt med å ghoste ligget fra kvelden før, så hun rakk ikke svare deg 😘

Anonymkode: 9541e...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg nesten følelsen av at det var meg du snakket om, helt til jeg kom til partiet om 20 år, for 20 år er jeg ikke.😂

Men om jeg forstår rett, så snakket dere for 2 uker siden, så har det vært stille, og så spurte du hvordan uka hennes har vært? 

Nå snakker jeg forsåvidt ut fra hva jeg selv tenker, da dette er identisk med min "samtale" med en fyr på tinder akkurat nå. Men kan det tenkes hun er litt "lei" av at det bare er høflighetsfraser? Og derfor ikke svarer? 

Han jeg snakket med ble mye bare "hvordan har dagen vært? " og "god natt". Jeg prøvde å stille litt spørsmål som kunne gi litt mer "utfyllende" svar som kunne gi meg en pekepinn på hvordan han var som person, men fikk for det meste bare korte "intetsigende" svar uansett. Jeg er ikke interessert i å treffe "alle og enhver" for å sjekke kjemi uten å vite at det er noe å bygge på, eller at jeg umiddelbart fikk "godfølelsen" på profilen (kun skjedd med en profil). Og når da samtalen fortsatt over tid ble så intetsigende, mister jeg litt interessen. Så i mitt tilfelle ble det vel egentlig meg som ghostet, fordi jeg følte det bare ble pjatt..😳 Kan godt være jeg sitter med en diamant bak samtalen, men det ble liksom så stillestående og kjedelig, for å være helt ærlig🙈

Anonymkode: 840a9...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Nå ville jeg ikke kalt der ghosting da dere ikke har møtes og ikke kjenner hverandre, men hvem vet hva som har skjedd? Kanskje bestefaren hennes har død og hun er helt fra seg? 🤷🏻‍♀️ Kanskje hun drakk alt for mye natt til lørdag og har ligget rett ut på sofaen hele helgen? Det er farlig å legge tanker og ideer inn i det. Det kan være så vanvittig mange grunner og du har ingen anelse om hva som har foregått - noen ganger så skjer livet. Det som har skjedd er at hun har ikke svart. Dette er hva du har av fakta. Dersom hun svarer igjen så må du forholde deg til hva du føler, men etter 3 dager så hadde jeg valgt å flytte fokuset og se hva som skjer andre steder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

dere snakket bare, dette er ikke ghosting

Anonymkode: 9aa43...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...