Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Handlet på Kiwi i sted og det har ikke blitt registrert i Trumf hos meg enda. 

Synest det er veldig rart da det som vanligvis kommer med en gang, spurte ikke om kvittering heller fordi jeg heller finner kvitteringene i Trumf-appen.

Er det mulig at det blir registrert senere? Jeg vet feks. hos Apotek1 så går det litt tid før bonusen kommer opp.

Jeg la merke til at terminalen var ganske treg i dag så jeg lurer på om det henger sammen med det. Vanligvis står det jo på terminalen at Trumfbonus har blitt registrert men jeg tenkte ikke over om det stod eller ikke, så jeg aner ikke.

Ser jeg er trekt i nettbanken min på kortet/banknr. som er tilkoblet Trumfkontoen. Er også registrert Kiwi + kunde. Så jeg har jo betalt for meg. Er jo veldig rart om jeg ikke får bonusen? 

Litt surt siden jeg i dag handlet både bind og ekstra med frukt og grønt. Det blir jo en del kroner.

Anonymkode: 81b95...21f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis kortet er tilkoblet trumf får du nok poengene. Selv handler jeg med Ikano visa og trekker vanlig trumfkort ved siden av, da må jeg passe på hele tiden at det blir registrert. Leseren deres på min lokale kiwi er veldig dårlig, så ender som regel med å måtte gi kortet til den bak kassen. 

Anonymkode: 5ccce...29d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lagt merke til at det noen ganger kommer med en gang, mens det andre ganger har tatt litt tid.

Anonymkode: d7a48...a61

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis man bruker smartklokke eller betaler med mobilen får man ikke trumf bonus.

Skrevet
Fountaine skrev (10 timer siden):

Hvis man bruker smartklokke eller betaler med mobilen får man ikke trumf bonus.

Huh? Er dette noe nytt? For jeg fikk Trumfbonus hos Kiwi den 22.august 

Skrevet

Å nei, las feil nå. Jeg betalte med kortet mitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...