Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 Ja jeg vet det er lite økonomisk, men må man så må man. Går det? På noen måte?
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #2 Skrevet 20. februar 2006 Hva mener du? Har du fått en giro og vil betale den med bankkortet ditt? Har du ikke pengene, foreslår jeg at du heller kontakter fakturautsteder og avtaler lengre betalingsfrist/avbetaling. Dersom fakturautsteder har en betalingsterminal (f.eks et hotell eller en møbelforretning eller hvor det nå enn er du skylder penger), kan du sikkert oppsøke dem direkte og betale med kortet. Har aldri hørt om at noen har betalt en faktura med et kort, nei.
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #3 Skrevet 20. februar 2006 Skjønner ikke denn helt jeg.... Visa`n min funker som et vanlig bankkort og er avhengig av dekning på konto. Men om du har "gull"(???) Visa er det kanskje kreditt på den? Ellers pleier de fleste å være imøtekommende med å forlegne fristen om du bare ringer dem og gjør en avtale på det.
Leo Skrevet 20. februar 2006 #4 Skrevet 20. februar 2006 (endret) Jeg har betalt en faktura fra Netcom med kredittkort over telefon, men det var fordi jeg befant meg i utlandet og ikke hadde tilgang på nettbank der og da. (Dumme Netcom stengte telefonen min da regningen oversteg 3.000 uten at faktura var utstedt og ga heller ikke noe varsel om hva de hadde tenkt å gjøre ! Artig når man står 10.000 km. hjemmefra og plutselig har stengt telefon . De har helt sikkert rett i at det står i kontrakten, men hvem har med seg den på ferie?) Endret 20. februar 2006 av Leo
Gjest ArneP Skrevet 20. februar 2006 #5 Skrevet 20. februar 2006 Ja, det kan du hvis du går i banken med regning og kort. Men du må nok betale en liten formue i gebyrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå