Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge hatt lyst til å ha akrylnegler for alltid å se velstelt ut. Litt korte og butte, med neglelakk. 

Bør man ha litt lengde på neglen før man går til salongen, eller spiller det ingen rolle? Hadde det en gang på 90-tallet og husker det gjorde ganske vondt å file ned oversiden av neglen før påsetting, gjøres det slik fremdeles? Hvor ofte må det vedlikeholdes med påfyll?

Anonymkode: 923bc...74e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.8.2024 den 16.04):

Har lenge hatt lyst til å ha akrylnegler for alltid å se velstelt ut. Litt korte og butte, med neglelakk. 

Bør man ha litt lengde på neglen før man går til salongen, eller spiller det ingen rolle? Hadde det en gang på 90-tallet og husker det gjorde ganske vondt å file ned oversiden av neglen før påsetting, gjøres det slik fremdeles? Hvor ofte må det vedlikeholdes med påfyll?

Anonymkode: 923bc...74e

Det spiller ikke noen rolle hva slags lengde du har på neglene dine.

Det skal ikke gjøre vondt å fikse negler.

Negleteknikeren buffer lett over den nagurlige neglen,slik at produktene som skal påføres i etterkant får god feste/underlag.

Når det kommer til vedlikehold,kommer det helt an på hvor fort dine egne negler vokser.

Mine negler vokser veldig, så jeg får synlig ettervekst etter 1 uke.

Men, det betyr ikke at jeg gidder å fikse de hver uke.

(Jeg fikser neglene selv; både med og uten forlengelse,gellakk,etc..)

Nå har det gått 1 måned siden jeg fikset de sist,og er virkelig på tide å gjøre noe med de-da etterveksten er helt grusom🙈

Skrevet

Jeg bruker gel og ikke akryl. Men lengde på din negl betyr ingenting.

Anonymkode: af532...e82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...