AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Del Skrevet 27. august Hei. Jeg lurte på om det er noen her som har mulighet for hjemmekontor, uten en høyere utdannelse? Jeg har selv en yrkesfaglig utdannelse, men av forskjellige årsaker som jeg ikke vil utdype, ønsker jeg nå å finne meg en jobb med mulighet for hjemmekontor. Å jobbe 100% konstant omringer av kollegaer, er ganske tappende til tider. Del gjerne dersom du har en jobb med hjemmekontor, uten at du har en bachelor/mastergrad, og hva den jobben i så fall går ut på. Anonymkode: fe848...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Del Skrevet 27. august Jobber med forretningsutvikling. Jobbet tidligere med utvikling på et kundesenter. Har ingen høyere utdanning utenom fagbrev. Anonymkode: 4d310...198 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jobber med forretningsutvikling. Jobbet tidligere med utvikling på et kundesenter. Har ingen høyere utdanning utenom fagbrev. Anonymkode: 4d310...198 Oi, så interessant! Er fagbrevet ditt relevant for din nåværende jobb? Anonymkode: fe848...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #4 Del Skrevet 27. august Jupp, har IT fagbrev, kan ta så mye hjemmekontor jeg bare vil. Anonymkode: 44ca7...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #5 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei. Jeg lurte på om det er noen her som har mulighet for hjemmekontor, uten en høyere utdannelse? Jeg har selv en yrkesfaglig utdannelse, men av forskjellige årsaker som jeg ikke vil utdype, ønsker jeg nå å finne meg en jobb med mulighet for hjemmekontor. Å jobbe 100% konstant omringer av kollegaer, er ganske tappende til tider. Del gjerne dersom du har en jobb med hjemmekontor, uten at du har en bachelor/mastergrad, og hva den jobben i så fall går ut på. Anonymkode: fe848...b2c Ja.. kommunal sektor. Stort fokus på free seating med 60-80% dekning. Da MÅ det åpnes for hjemmekontor. Anonymkode: 97fb0...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå