AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Del Skrevet 27. august Intervjuet var veldig hyggelig, men arbeidsgiver ba ikke om referanser. Er vant til at dette skjer ved andre intervjurunde. Har jobbet i bedriften for endel år siden, på en annen avdeling. Har dette kanskje noe å si - for eksempel at info om meg som arbeidstaker ligger i en journal et sted? (sa opp selv grunnet arbeidstider som ikke passet med livet mitt på den tiden) Anonymkode: 1d25c...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Del Skrevet 27. august Kommer helt an på lengden på prosessen. Jeg tenker det er en skikkelig uting med bedrifter som ber om referanser før de er innstilt på kandidaten. Anonymkode: f269d...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 27. august #3 Del Skrevet 27. august Nei, da har de sikkert snakket med de på den andre avdelingen. Ville ikke ha tenkt at det var et dårlig tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #4 Del Skrevet 27. august Jeg hadde tatt de som et dårlig tegn ja. Og det at du har jobbet der for en del år siden kan umulig ha noe å si , mye har skjedd i årene i mellom Anonymkode: 9364c...e03 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #5 Del Skrevet 27. august Absolutt et dårlig tegn om det er i det offentlige. Der må de ha ref i innstillingen. Anonymkode: afcb4...056 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #6 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Absolutt et dårlig tegn om det er i det offentlige. Der må de ha ref i innstillingen. Anonymkode: afcb4...056 Det er privat bedrift Anonymkode: 1d25c...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 27. august #7 Del Skrevet 27. august Vi spør om referanser etter andregangs intervjuet, ikke på selve intervjuet. Vi må bestemme oss for om/hvem vi ansetter og den må få tid til å kontakte referansene sine og spørre om de vil stille.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #8 Del Skrevet 27. august De siste gangene jeg har søkt jobb, så har jeg blitt spurt i ettertid om å sende inn referanser. Har ikke blitt spurt om å oppgi de på selve intervjuet. Anonymkode: 4036c...211 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå