AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Del Skrevet 27. august Tidligere i år lyste vi ut en stilling, og fikk et par gode kandidater. Faktisk var dette tidligere kolleger som søkte seg tilbake til stilling / arbeidsplass, og jeg var helt sikker på at én av disse ville bli ansatt. Det er snakk om folk man har god erfaring med, og som kan jobben sin - såkalte "shoe-in" kandidater. Nøyaktig samme stilling som de var i før, men nøyaktig samme oppgaver. Intet nytt. Men plutselig har øverste ledelse (som holder til i en annen by) funnet ut at det ikke var tilstrekkelig søkergrunnlag, og ønsker å lyse den ut på nytt? Altså får vi ikke ansatt noen på minimum 6 mnd. Det skal sies at denne ledelsen ikke var ansatt da disse søkerne jobbet hos oss, men min kontorsjef er godt kjent med alle kandidatene. Dette er i staten. Jeg hørte med vår kontorleder om hva greia var, men han svarte bare at det var beskjeden han hadde fått hos sin leder. En av søkerne fortalte oss umiddelbart at hen ikke kommer til å søke på den nye utlysningen, da det blir for mye venting. Noen ganger skjønner jeg meg ikke på ledelsen. Anonymkode: 676a9...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Del Skrevet 27. august Leder har møtt noen som er aktuell for stillingen. Kanskje kjæreste materiale eller annet hvis hen er gift. Anonymkode: 6ae5c...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå