Gjest gjesten Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 Er det noen som har handlet fra Laredoute (den norske siden) her og som vil fortelle litt om sine erfaringer med nettbutikken? Jeg er mest interesser i hvordan de er å handle med mtp forsendelser/ retur/betaling. De har jo så mye som ser bra ut og som frister. Kan man for eksempel sammenligne de med hvordan det er å handle med H&M over nettet bare så jeg har noe kjent å sammenligne med
Gjest gjesten Skrevet 20. februar 2006 #2 Skrevet 20. februar 2006 Dytter denne litt opp. Er det ingen som har kjøpserfaring fra denne nettbutikken? Virker som der er flere her som handler klær og annet over nettet.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #3 Skrevet 20. februar 2006 Har handlet der. Helt ok. Samme opplegg som HM, og ingen problemer med retur osv. Seriøst firma.
April Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 Jeg har handlet der, men jeg venter på pakken nå da. Så jeg har ikke så mye erfaring, men virker seriøst synes jeg! Det er 10 dager siden jeg bestilte og fikk mail i dag om at pakken var sendt.
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2006 #5 Skrevet 21. februar 2006 Jeg har handlet der, helt bra det, returnerte en bukse- ikke noe problem det heller. Funker som Hm, Ellos osv.
Daria Skrevet 21. februar 2006 #6 Skrevet 21. februar 2006 Har handlet en del der, ikke hatt noen problemer med dem. Bare husk at de opererer med franske størrelser, så du må bestille en størrelke større enn du vanligvis gjør.
Replica Skrevet 21. februar 2006 #7 Skrevet 21. februar 2006 Måtte returnere klærne pga misvisende størrelser, men returordningen fungerte smertefritt.
Gjest Donna Skrevet 21. februar 2006 #8 Skrevet 21. februar 2006 Veldig bra service Jeg har konto der og kan prøve klærne før jeg betaler - anbefales. Når det gjelder størrelsene er jeg enig med de andre her - de er litt misvisende og jeg har måttet returnere endel varer som har vært litt små. Vil bare legge til at klærne er mye finere og av mye bedre kvalitet enn H&M - mem selvsagt også litt dyrere.
Smilla78 Skrevet 21. februar 2006 #9 Skrevet 21. februar 2006 Jeg trengte ikke bestille mindre str. Bruker 34 og bestilte det og det passet. Er fornøyd med klærne men syns de leverte litt tregt. HM er mye raskere.
Gjest gjesten Skrevet 21. februar 2006 #10 Skrevet 21. februar 2006 Takk for svar, folkens. Da blir det nok til at jeg bestiller derfra, jeg også. Så med glede at de hadde skjørt og bukser i flere lengder. Helt genialt
pondusa Skrevet 21. februar 2006 #11 Skrevet 21. februar 2006 Har bestilt endel derfra, og er veldig fornøyd. Ble heldigvis tipset ang størrelsene på forhånd jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2006 #12 Skrevet 21. februar 2006 Jeg visste ikke om størrelse-problemet, og bestilte en jeans og en vanlig sort dressbukse. Jeansen passet, mens dressbuksen var en størrelse for liten.
Vanilje jenta Skrevet 14. mai 2006 #13 Skrevet 14. mai 2006 Noen som vet hvordan lee buksene er i størelsen der? må jeg bestille en størelse større?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 14. mai 2006 #14 Skrevet 14. mai 2006 Noen som vet hvordan lee buksene er i størelsen der? må jeg bestille en størelse større? ← Størrelsene på Lee er vel det samme overalt? 30" på Laredoute er vel det samme som 30" i butikk tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå