AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #1 Skrevet 27. august 2024 Er i et forhold, har et barn og har akkurat funnet ut jeg er gravid igjen. Store endringer i livet har vært vanskelig tidligere og når jeg fant ut jeg var gravid ble jeg skikkelig stresset. Jeg fikk opp spørsmål som om jeg er klar for det, om kjæresten min er virkelig den rette for jeg synst jo andre menn er kjekke? Tenk om vi ikke funker og så skal vi ha et barn til. Osv.. Har andre opplevd det slik? Jeg hadde det også slik når jeg kjøpte hus og klarte ikke slå meg til ro før det hadde gått noen måneder. Jeg har en del angst og tankespinn, så om jeg plutselig får opp en tanke på at jeg synes andre menn er kjekke, så er jeg redd for at jeg ikke elsker samboeren min nok og om det er feil å kjenne at andre også er kjekke. Jeg vet jo innerst inne det, for rett før jeg tok graviditetstest hadde jeg ikke disse tankene. Anonymkode: b89ed...1d0 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #2 Skrevet 27. august 2024 Man slutter jo ikke å se pene mennesker bare fordi man er i et forhold. Jeg ser stadig menn jeg synes er kjekke - men det spiller jo ingen rolle, fordi jeg har samboer som jeg elsker og som jeg aldri kommer til å bytte ut. Er helt normalt at man ser folk man synes er pene, det har ingenting med følelsene for partneren sin å gjøre. Anonymkode: fe361...2b5 1 1
Rosa Gnom Skrevet 27. august 2024 #3 Skrevet 27. august 2024 Jeg forstår ikke denne tråden i det hele tatt. Selvfølgelig blir man ikke blind bare fordi man er i ett forhold. Jeg elsker ikke min partner noe mindre bare fordi at jeg ser attraktive folk heller. 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #4 Skrevet 27. august 2024 Hvis man ikke skulle være i et forhold fordi man synes andre er kjekke eller pene så ville ingen vært i et forhold. Anonymkode: d0359...40c 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #5 Skrevet 27. august 2024 Ja, så selv om jeg blir varm i kroppen av å se en annen mann er det ganske normalt? Spør her fordi jeg blir ganske så rar og ukritisk til mine egne tanker når jeg får tankespinn. Anonymkode: b89ed...1d0 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #6 Skrevet 27. august 2024 Jeg ser kjekke menn hver dag, på jobb, i butikken og på tv.. Jeg ser jo at flere er «kjekkere» enn mannen min, men jeg elsker fortsatt han, synes han er sexy og han er verdens beste mann og pappa. Helt naturlig å få litt tankespinn når man finner ut at man er gravid, men ville ikke lagt så mye i det. Er han omsorgsfull og god mot deg så er det meste gjort. Anonymkode: e06ec...8b3 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #7 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, så selv om jeg blir varm i kroppen av å se en annen mann er det ganske normalt? Spør her fordi jeg blir ganske så rar og ukritisk til mine egne tanker når jeg får tankespinn. Anonymkode: b89ed...1d0 Du gjør ikke noe galt når du tenker, altså. Så lenge det ikke går utover forholdet du er i, skal du bare tenke så mye du vil. Anonymkode: fe361...2b5 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #8 Skrevet 27. august 2024 Oi, du hørtes umoden ut. Jeg synes mange menn er kjekke, flørter faktisk tilogmed daglig med en mann i vært nærmiljø - fordi flørt er gøy og hyggelig. Har vært gift i 10 år og i 0 tvil om at min mann er rett mann for meg og pappa til vårt barn 🥰 Anonymkode: bd413...2db
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #9 Skrevet 27. august 2024 Er faktisk 35 og ganske mye angst. Har alltid hatt mye tankespinn. Blir bare stressa når man kjenner det i kroppen. Men vet jo at min mann er den jeg vil være sammen med. Anonymkode: b89ed...1d0
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #10 Skrevet 27. august 2024 Jeg er litt annerledes. Når jeg er i et forhold så er radaren av. Hodet og hormonene får ikke med seg om noen er kjekk eller ikke. Det er bare mennesker. Blir ikke varm i kroppen som du sier, ts. Ikke har jeg seksuelle tanker om andre enn han jeg er sammen med. Jeg ser ikke en kjekk mann enten avkledd eller påkledd og får lyst til å ha sex. Jeg ser mannen min, eller tenker på han, og får lyst til å ha sex med han. De gangene jeg har registrert andre menn og hodet mitt sorterer de som kjekk/smart/morsom/sexy osv, da har jeg vært i feil forhold. Hadde mannen min flørtet med andre hadde jeg likt å fått beskjed, da jeg ikke hadde ønsket å være i et forhold med han lenger. Anonymkode: e50ec...e50
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #11 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er litt annerledes. Når jeg er i et forhold så er radaren av. Hodet og hormonene får ikke med seg om noen er kjekk eller ikke. Det er bare mennesker. Blir ikke varm i kroppen som du sier, ts. Ikke har jeg seksuelle tanker om andre enn han jeg er sammen med. Jeg ser ikke en kjekk mann enten avkledd eller påkledd og får lyst til å ha sex. Jeg ser mannen min, eller tenker på han, og får lyst til å ha sex med han. De gangene jeg har registrert andre menn og hodet mitt sorterer de som kjekk/smart/morsom/sexy osv, da har jeg vært i feil forhold. Hadde mannen min flørtet med andre hadde jeg likt å fått beskjed, da jeg ikke hadde ønsket å være i et forhold med han lenger. Anonymkode: e50ec...e50 Nå ble det mange høns her.. Å anerkjenne at noen er kjekk, er ikke det samme som å ville ligge med dem. Tenker du ikke på andre mennesker som morsomme engang hvis du er i en relasjon, er jo det snodig. Da kan du ikke le med andre mennesker. Du skal altså umenneskeliggjøre alle andre for at din partner skal bli sett. Hvem har skrevet noe om flørting? Anonymkode: 737d5...b04 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #12 Skrevet 27. august 2024 Har overhode ikke flørtet. Kunne jeg aldri funnet på. Anonymkode: b89ed...1d0
Trek Skrevet 27. august 2024 #13 Skrevet 27. august 2024 Gratulerer så mye! Det er mange tanker som raser gjennom hodet ditt og som du sier selv, dette er tankekjør og bekymringer du har på grunn av graviditeten og bekymringene dine. Det er ikke slik at du elsker mannen din mindre fordi du registrerer at det finner attraktive og kjekke menn der ute. Rent objektivt sett så er det like mange kjekke menn i verden helt uavhengig om du elsker mannen din eller ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #14 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er i et forhold, har et barn og har akkurat funnet ut jeg er gravid igjen. Store endringer i livet har vært vanskelig tidligere og når jeg fant ut jeg var gravid ble jeg skikkelig stresset. Jeg fikk opp spørsmål som om jeg er klar for det, om kjæresten min er virkelig den rette for jeg synst jo andre menn er kjekke? Tenk om vi ikke funker og så skal vi ha et barn til. Osv.. Har andre opplevd det slik? Jeg hadde det også slik når jeg kjøpte hus og klarte ikke slå meg til ro før det hadde gått noen måneder. Jeg har en del angst og tankespinn, så om jeg plutselig får opp en tanke på at jeg synes andre menn er kjekke, så er jeg redd for at jeg ikke elsker samboeren min nok og om det er feil å kjenne at andre også er kjekke. Jeg vet jo innerst inne det, for rett før jeg tok graviditetstest hadde jeg ikke disse tankene. Anonymkode: b89ed...1d0 Hva om du ikke trenger å ta disse tankene alvorlig? ❤️ Anonymkode: 40ecc...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #15 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå ble det mange høns her.. Å anerkjenne at noen er kjekk, er ikke det samme som å ville ligge med dem. Tenker du ikke på andre mennesker som morsomme engang hvis du er i en relasjon, er jo det snodig. Da kan du ikke le med andre mennesker. Du skal altså umenneskeliggjøre alle andre for at din partner skal bli sett. Hvem har skrevet noe om flørting? Anonymkode: 737d5...b04 Nei, det motsatte. De er menneskliggjort, ikke seksualisert. Menn og kvinner blir bare folk, ikke "kjekk mann jeg finner tiltrekkende og som gjør at jeg blir varm innvendig". Da jeg var singel så ble menn automatisk "scannet" og kategorisert i hjernen. Om noen var kjekk og vekket en interesse så ble antennene skrudd på og man vurderte automatisk vedkommende sine attributter. Slikt skjer ikke når jeg er i forhold. Eller, ikke når forholdet er riktig for meg. Det med flørting ble nevnt lenger oppe her. Anonymkode: e50ec...e50 1
Gjest ZarahSweet Skrevet 27. august 2024 #16 Skrevet 27. august 2024 Kjæresten min er den fineste og flotteste mannen jeg vet om. Han er ALT jeg vil ha og det er ingen andre jeg vil skal røre meg eller kysse meg. Men jeg er jo ikke blind. Jeg ser jo vakre mennesker, menn som kvinner🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #17 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er faktisk 35 og ganske mye angst. Har alltid hatt mye tankespinn. Blir bare stressa når man kjenner det i kroppen. Men vet jo at min mann er den jeg vil være sammen med. Anonymkode: b89ed...1d0 😂😂 kjære deg, du er et menneske med en levende kropp, som i tillegg nå er ganske full av hormoner. Klart man kan reagere fysisk på andre mennesker, selv om man elsker partneren sin. Så lenge dette bare er tanker og ikke noe du agerer på, så har du ikke gjort noe som helst unormalt eller galt. Anonymkode: 63ef1...a39 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #18 Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er i et forhold, har et barn og har akkurat funnet ut jeg er gravid igjen. Store endringer i livet har vært vanskelig tidligere og når jeg fant ut jeg var gravid ble jeg skikkelig stresset. Jeg fikk opp spørsmål som om jeg er klar for det, om kjæresten min er virkelig den rette for jeg synst jo andre menn er kjekke? Tenk om vi ikke funker og så skal vi ha et barn til. Osv.. Har andre opplevd det slik? Jeg hadde det også slik når jeg kjøpte hus og klarte ikke slå meg til ro før det hadde gått noen måneder. Jeg har en del angst og tankespinn, så om jeg plutselig får opp en tanke på at jeg synes andre menn er kjekke, så er jeg redd for at jeg ikke elsker samboeren min nok og om det er feil å kjenne at andre også er kjekke. Jeg vet jo innerst inne det, for rett før jeg tok graviditetstest hadde jeg ikke disse tankene. Anonymkode: b89ed...1d0 Det kan hende du har en fearful avoidant tilknytningsstil. Da er dette helt normale tanker. Les om det. 😊 Anonymkode: 9cbd1...745
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #19 Skrevet 29. august 2024 Helt normalt å se at andre kan være kjekke/pene/sexy. Jeg blir lett "betatt" av andre, både menn og damer, men bytter likevel ikke ut min kone som jeg har hatt i over 20 år. Anonymkode: 761ed...9be 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå