AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #1 Skrevet 27. august 2024 Har nylig hatt sex med seriøst drømmemannen! Er betatt av han, men nå noen uker senere våknet jeg med sterke smerter i underlivet. Føles ut som jeg tisser på meg, men forsvinner ikke etter jeg har vært på do. Er nesten verre når jeg puster og stråler ned mot underlivet. Aldri vært borti dette før… Noen som har erfaringer? Er også bekymret om han har smittet meg med noe, for da mister jeg litt troen på at han er drømmemannen… Ubehagelig situasjon. Anonymkode: ec3d1...70b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #2 Skrevet 27. august 2024 Gå til lege!! Anonymkode: 863ac...868 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #3 Skrevet 27. august 2024 Skal til lege. Lurte bare på om noen har erfaringer med dette. Tipper kanskje det er en kjønnssykdom. Hvordan det blir å fortelle det til han. Føler følelsene mine vil endre seg Anonymkode: ec3d1...70b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #4 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skal til lege. Lurte bare på om noen har erfaringer med dette. Tipper kanskje det er en kjønnssykdom. Hvordan det blir å fortelle det til han. Føler følelsene mine vil endre seg Anonymkode: ec3d1...70b Da sier du bare "jeg fikk xxx etter sex, kanskje du skal teste deg og" hvis det ikke er uvi eller kjønnssykdom, kan du ha fått stramme muskler i bekkenet. Sjekk om du føler noe mindre vondt om du gjør de øvelsene her? https://pelvicpainrehab.com/blog/5-ways-to-relax-your-pelvic-floor/#:~:text=Breath into your rib cage,Repeat 1-2x a day. Anonymkode: 863ac...868
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #6 Skrevet 27. august 2024 Tusen takk for så mange gode tips! Er veldig spent på svaret om det er uvi er det jo greit, men er det kjønnssykdom kommer det til å endre følelsene mine. Er så forelsket nå at da kommer jeg til å dette ned fra skyene… haha… realiteten kommer tilbake. Var så i øyeblikket at jeg ikke tenkte på noe annet. Burde selvfølgelig brukt kondom, men ser veldig langsiktig med han… Anonymkode: ec3d1...70b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #7 Skrevet 27. august 2024 Oppdatering! Det var ikke uvi og er ikke gravid! Så mest sannsynlig kjønnssykdom😭Føler meg kjempedårlig fordi det er så vondt. Og nesten enda verre psykisk ettersom han smittet meg… Anonymkode: ec3d1...70b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #8 Skrevet 27. august 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Oppdatering! Det var ikke uvi og er ikke gravid! Så mest sannsynlig kjønnssykdom😭Føler meg kjempedårlig fordi det er så vondt. Og nesten enda verre psykisk ettersom han smittet meg… Anonymkode: ec3d1...70b Ligger man rundt eller ligger med noen som ligger rundt, er dette konsekvensen. brutalt, hardt og vondt. Anonymkode: 2f50c...826 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #9 Skrevet 27. august 2024 Ja dessverre. Pleier ikke å ligge rundt. Dette er første gang jeg har hatt sex uten en fast partner, men kun fordi jeg ble så forelsket. Nå er jeg bare knust over hvor lite han tenker på min (og sin) helse… Anonymkode: ec3d1...70b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #10 Skrevet 27. august 2024 Men da kan du være like knust over deg selv også da. For du tok ikke vare på din egen helse du heller. Dere har skulle testa dere før dere hadde sex uten kondom. Så ikke legg bare skyld på han. Anonymkode: 9158d...674 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #11 Skrevet 27. august 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men da kan du være like knust over deg selv også da. For du tok ikke vare på din egen helse du heller. Dere har skulle testa dere før dere hadde sex uten kondom. Så ikke legg bare skyld på han. Anonymkode: 9158d...674 Hallo.... man sier ikke sånn, vent litt jeg la oss teste oss først og vente en uke, når man treffer noen det klikker ordentlig med. eller... vis meg testresultatene dine fra forrige uke før vi ligger... etc.... Hun ligger ikke rundt sier hun, og trodde kanskje ikke han gjorde det heller. Kanskje han ikke gjør det heller men har vært max uheldig en gang lissom .... Anonymkode: 2f50c...826 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #12 Skrevet 27. august 2024 Ja det vet jeg, men jeg har testet meg etter ny partner og vet jeg ikke har smittet han. Vet jo han har smittet meg i dette tilfellet. Bare skuffende å vite at han ikke tester seg og risikerer sin egen og andres helse. Som sagt så jeg noe langsiktig med han og da hadde vi hatt sex uten kondom etter hvert uansett. Anonymkode: ec3d1...70b 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #13 Skrevet 27. august 2024 Just now, AnonymBruker said: Hallo.... man sier ikke sånn, vent litt jeg la oss teste oss først og vente en uke, når man treffer noen det klikker ordentlig med. eller... vis meg testresultatene dine fra forrige uke før vi ligger... etc.... Hun ligger ikke rundt sier hun, og trodde kanskje ikke han gjorde det heller. Kanskje han ikke gjør det heller men har vært max uheldig en gang lissom .... Anonymkode: 2f50c...826 Takk for forståelsen! Er akkurat dette som er problemet. Klikket så bra så tenkte ikke på det og vet han har vært i forhold tidligere så tenkte ikke over det. Jeg er dessverre typen som blir kjempefort og kjempedårlig. Tåler heller ikke antibiotika:/ Burde selvfølgelig tenkt på det, men som du sier så ber man ikke om testresultat, man stoler på hverandre Anonymkode: ec3d1...70b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #14 Skrevet 27. august 2024 Jaja, du får ta det som en lærdom og bruke kondom fremover. Anonymkode: 53144...6a9
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #15 Skrevet 27. august 2024 Når skal du til legen da og finne ut av dette? Det høres jo smertefullt ut og det er viktig å få kommet i behandling så raskt som mulig når man har sånt. Anonymkode: 75575...180
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #16 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hallo.... man sier ikke sånn, vent litt jeg la oss teste oss først og vente en uke, når man treffer noen det klikker ordentlig med. eller... vis meg testresultatene dine fra forrige uke før vi ligger... etc.... Hun ligger ikke rundt sier hun, og trodde kanskje ikke han gjorde det heller. Kanskje han ikke gjør det heller men har vært max uheldig en gang lissom .... Anonymkode: 2f50c...826 Hallo...jeg har da vært singel før jeg også. Jeg brukte kondom hvis jeg ikke var i et fast forhold eller hadde testet meg OG spurt om han hadde testet seg. Forstår veldig godt at det plutselig sier klikk, men da bruker man altså kondom. Velger man å ikke bruke kondom så er kjønnssykdommer en mulighet. Det er ikke verdens undergang, og sier heller ikke noe om at en person ligger rundt med alt og alle. Det eneste det betyr er at den du lå med har ligget med minst én person før deg og blitt smittet selv. Mange kjønnssykdommer gir ingen symptomer, så hvis man ikke tester seg mellom hvert tilfelle av ubeskyttet sex så kan man smitte flere. Anonymkode: caac1...34d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #17 Skrevet 27. august 2024 "Tåler ikke antibiotika "😁 Anonymkode: 70b59...8a0
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #18 Skrevet 27. august 2024 Just now, AnonymBruker said: "Tåler ikke antibiotika "😁 Anonymkode: 70b59...8a0 Du skjønner vel hva jeg mener?😀Blir kvalm, kaster opp og får diaré. Vanskelig for meg å gå gjennom behandling. Alle tåler antibiotika, men ikke alle tåler det like bra! Anonymkode: ec3d1...70b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #19 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du skjønner vel hva jeg mener?😀Blir kvalm, kaster opp og får diaré. Vanskelig for meg å gå gjennom behandling. Alle tåler antibiotika, men ikke alle tåler det like bra! Anonymkode: ec3d1...70b Bruk kondom, jente 😉 Anonymkode: 70b59...8a0
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #20 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du skjønner vel hva jeg mener?😀Blir kvalm, kaster opp og får diaré. Vanskelig for meg å gå gjennom behandling. Alle tåler antibiotika, men ikke alle tåler det like bra! Anonymkode: ec3d1...70b Jeg kan også bli kvalm og dårlig i magen, men det er jo haugevis av forskjellige antibiotika og penicillin. Man reagerer ikke nødvendigvis likt på alle. Selv er jeg hyppig plaget med UVI, men jeg tåler Selixid fint. Har blitt smittet med klamydia en gang tidligere og fikk en engangsdose som gjorde meg dårlig, men det er jo forbigående, og alternativet hadde ikke vært aktuelt. Uansett så må du ta en test, og er den positiv så er du nødt til å informere sexpartner om dette. Anonymkode: caac1...34d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå