AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #1 Del Skrevet 27. august 2024 Hei! I sommer har jeg nytt singellivet og dratt på dates her og der. Ingenting spesielt, middager og turer der kjemien ikke har klikket helt. Helt til slutten av sommeren hvor jeg føler jeg fikk en sen sommerflørt jeg aldri vil glemme. Vi klikket så bra med engang, føltes ut som jeg har kjent han lenge! Møttes ganske intenst i en kort periode fordi han skulle reise hjem til studiebyen sin. Vi har holdt kontakt over telefonen som har fungert veldig bra! Bortsett fra at han ble usikker på meg en kveld da jeg glemte å svare han når jeg var ute på byen. Synes det var en overreaksjon fordi det var mye som skjedde den kvelden. Dagen etterpå var han care mot meg fordi han ble såret. Vi snakket om det og forstår begge sin side, men synes det er umodent å såre meg bare fordi han ble såret… Det er uansett ikke så veldig viktig. MEN han forklarte at det er fordi han liker meg veldig godt og er usikker på om jeg føler det samme. Han trakk seg unna fordi han følte jeg gjorde det. Har sagt han liker meg flere ganger. Så la jeg merke til at han har oppdatert nye bilder på Tinder-profilen sin… Synes det er merkelig når du sier du liker meg. Snakket med han om det og han sa han ikke tenkte seg om og bare «gjorde det». Naivt å bare la det gå eller er dette overtenking? Vet selv at jeg sliter med usikkerhet og derfor vil jeg aller helst slutte å snakke med han for å passe på meg selv. Blir forvirret av denne overtenkingen😅 Anonymkode: 0e91b...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #2 Del Skrevet 27. august 2024 Rotet du med noen andre da du var ute på byen ? Anonymkode: cbe80...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #3 Del Skrevet 27. august 2024 Nei, selvfølgelig ikke! Er kjempeforelsket i han Anonymkode: 0e91b...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #4 Del Skrevet 27. august 2024 Kan hende han fysisk eller mentalt er på vei til å gå videre, fordi dere ikke ble som han håpet. Anonymkode: 68a29...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #5 Del Skrevet 27. august 2024 Hvorfor ble det ikke som han håpet? Anonymkode: 0e91b...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #6 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor ble det ikke som han håpet? Anonymkode: 0e91b...4d7 Han gransker jo deg om du føler noe for han. Det har han fortalt deg også. Å når han tviler, tror han ikke det blir noe mellom dere, dermed ble det ikke som han håpte og han søker videre med noen andre. Men det er kun en teori basert på det lille du har skrevet. Om du liker han, snakk med han om det. Kan jo hende han er på tinder fordi han er player også, vanskelig å vite. Håper det ordner seg 😊 Anonymkode: 68a29...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 27. august 2024 #7 Del Skrevet 27. august 2024 Har du fortalt ham hvor godt du liker han da? Er han klar over det? Godt mulig han driver med det samme som du vurderer å gjøre - trekker seg unna fordi han er usikker på deg og ikke vil bli såret. Som med det meste andre i livet, er det beste man kan gjøre å ta en ordentlig prat om det hele og være ærlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 27. august 2024 #8 Del Skrevet 27. august 2024 Dette er passe overtenkning. Har du fortalt han om følelsene dine? Jeg lurer på om det er på tide å prøve å formulere for deg selv hva du trenger og håper på og deretter få samtalt med han om disse tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå