AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #1 Skrevet 27. august 2024 Det går mot høst, det er så kaldt og godt i været. Etter å ha hatt en dårlig og slitsom periode i flere måneder med hendelser som har gjort vondt verre så har jeg virkelig sett håpløst på alt. Jeg har fått en ny hobby som sluker meg rått og jeg håper det vedvarer. Tankene forsvinner, jeg gjør noe nyttig. Jeg mestrer noe. Har du følt noe glede i det siste? Jeg vet dette går over, men skal nyte det så lenge det varer. Anonymkode: 43476...f97 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #2 Skrevet 27. august 2024 Å så fint å høre, det unner jeg deg! ❤️ Vil du dele hvilken hobby du har fått deg? Skulle først skrive at det har vært bare mørkt her i det siste. Så kom jeg på: Jeg har følt litt glede ved at en venninne har kommet på besøkt og fjaset. Det er ikke som at hun prøver å "dra meg opp", hun aksepterer at jeg er nede, men hun er jo veldig skjønn da, hun bare er seg selv, og viser sin gode, glade energi. Da hender det at det glipper gjennom et smil fra meg også. Anonymkode: 12fef...0c5 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #3 Skrevet 27. august 2024 Ja, alle dråper av glede forsøker jeg å bevare så lenge jeg kan. Selv om jeg vet at de forsvinner, så vet jeg også at de vil komme tilbake. Håper at de blir der lengre og lengre for hver gang❤️ Anonymkode: 150bd...4a1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #4 Skrevet 27. august 2024 Så bra, nyt nuet ❤️ Anonymkode: 3b82f...446
Bigote Skrevet 27. august 2024 #5 Skrevet 27. august 2024 (endret) 10 hours ago, AnonymBruker said: Har du følt noe glede i det siste? Jeg vet dette går over, men skal nyte det så lenge det varer. Anonymkode: 43476...f97 Se heller på det som en bekreftelse på at du har det latent i deg å føle glede og ha det bra Av og til er det et slikt momentum som skal til for å vippe en person ut av de negative tanke spiralene og det gjentatte følelses mønsteret en depresjon går ut på. Se på det heller som en ny start og så prøver du å ikke se deg tilbake . Kos deg Endret 27. august 2024 av Bigote
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå