AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Skrevet 26. august 2024 Hei, Noen som kan anbefalet et bra kurs i matlaging? Gjerne flere moduler/emner. Trenger ikke være gratisopplegg, men vil gjerne ha på det norsk og fortrinnsvis på nettet. A Anonymkode: f9c22...725
Flintis Skrevet 27. august 2024 #2 Skrevet 27. august 2024 Hvor avansert tenker du, og i hvilken retning?
Abyss Skrevet 27. august 2024 #3 Skrevet 27. august 2024 Flintis skrev (11 minutter siden): Hvor avansert tenker du, og i hvilken retning? Laga mye mat før, så er ikke helt nybegynner, men har mista piffen. Kanskje fordi det aldri tok helt av i «smak og spenst» på det jeg laga? Ble mye det samme og litt enkle. Jevnt over synes jeg ofte det også tok mye tid, så gjerne grunnleggende om teknikker og smakssammensetninger for å få opp tempo samt inspirasjon? Primært hverdagsmat i ulike varianter, og på et litt høyere nivå enn spagetti bolognese (som er godt, men ikke hver dag). A
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #4 Skrevet 27. august 2024 Ingen anelse om kurs, men MatPrat har mange gode artikler https://www.matprat.no/lar-mer/tilberedning/t/ Jeg har brukt de for tips til tilberedning av enkeltkomponenter, i tillegg til at jeg henter inspirasjon til oppskrifter derfra. Innholdet på MatPrat går igjennom ganske mye mer kvalitetssikring enn random influencersider. Anonymkode: f6a9c...899
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå