Gå til innhold

Vanlig skap på bad?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger et skap for å ha på badet, men alt jeg finner av baderomsinnredning som er skap, er så smal! Jeg har det svære badet, jeg vil ha et stort skap:p Kan jeg kjøpe et hvilket som helst skap som ikke er ment for bad, eller kommer det bare til å få skader som følge av fukt? Det blir å stå langt unna dusjen og vi har et ventilasjonsanlegg.

Anonymkode: 5d461...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg trenger et skap for å ha på badet, men alt jeg finner av baderomsinnredning som er skap, er så smal! Jeg har det svære badet, jeg vil ha et stort skap:p Kan jeg kjøpe et hvilket som helst skap som ikke er ment for bad, eller kommer det bare til å få skader som følge av fukt? Det blir å stå langt unna dusjen og vi har et ventilasjonsanlegg.

Lurt å velge heltre isåfall. Men hyller fungerer egentlig bedre. På badet blir ddt fuktig og et lukket skap kan ting raskt begynne å mugne.

Skal ha hylle på badet nå. Da vi bygger nytt bad. Da blir det lukkede bokser på noe. Og håndklær får ligge fremme. Klær etc har det best i tørt rom

Anonymkode: c0283...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spøtt hos rørleggere, sett på brosjyrer? Det finnes veldig mye som kan bestilles. 
personlig skjønner jeg ikke at folk vil ha åpne hyller, det blir jo bare rot. Men hvis en er superryddig av seg funker det sikkert 😊

Anonymkode: d6448...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde malm kommode fra IKEA på badet og det gikk helt fint. Så går ut i fra et skap burde gå like bra. Det står jo unna dusjsonen som du sier 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo kjøpe innredning til vaskerom og ha på badet? 

Anonymkode: e7caa...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har stort bad dekket av kjøkkeninnredning fra Ikea. Både dype benkeskap og grunnere overskap.
Den er mer eller mindre uberørt på ni år, og det som er av små skader kommer ikke fra fukt. Så det har ikke vært et problem hos oss. Men ville passet på at den får akryl nederst på gulvet osv. 

Anonymkode: f5f17...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Lurt å velge heltre isåfall. Men hyller fungerer egentlig bedre. På badet blir ddt fuktig og et lukket skap kan ting raskt begynne å mugne.

Skal ha hylle på badet nå. Da vi bygger nytt bad. Da blir det lukkede bokser på noe. Og håndklær får ligge fremme. Klær etc har det best i tørt rom

Anonymkode: c0283...5a1

Vil helst ikke ha åpne hyller, for mye rot😅 og har jo uansett lukkede skuffer per nå, men de er upraktisk, alt ligger bare ruller og velter nedi der. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har du spøtt hos rørleggere, sett på brosjyrer? Det finnes veldig mye som kan bestilles. 
personlig skjønner jeg ikke at folk vil ha åpne hyller, det blir jo bare rot. Men hvis en er superryddig av seg funker det sikkert 😊

Anonymkode: d6448...2d3

Ting jeg ikke er; superryddig 😂 men takk for tips! På nett er det bare sånne smale fliser jeg ikke ser poenget med.

Kamelia83 skrev (5 timer siden):

Jeg hadde malm kommode fra IKEA på badet og det gikk helt fint. Så går ut i fra et skap burde gå like bra. Det står jo unna dusjsonen som du sier 👍

Cool:) 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

du kan jo kjøpe innredning til vaskerom og ha på badet? 

Anonymkode: e7caa...c70

Det er jo et godt forslag. Om de er like hardfør som noe spesifikt til bad da, vaskerom er vel gjerne ikke fult så fuktig kanskje?

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi har stort bad dekket av kjøkkeninnredning fra Ikea. Både dype benkeskap og grunnere overskap.
Den er mer eller mindre uberørt på ni år, og det som er av små skader kommer ikke fra fukt. Så det har ikke vært et problem hos oss. Men ville passet på at den får akryl nederst på gulvet osv. 

Anonymkode: f5f17...d8d

Takk for tips! 

Det mest hår og hud produkter jeg vil ha inni der, ikke klær eller noe sånt. Håndduker er allerede i skuffene vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...