Gå til innhold

Bading i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på kjærestetur til Bergen i helgen. Slitne småbarnsforeldre som endelig har klart å ordne oss litt barnefri. Vi vil gjerne ta oss en tur i en svømmehall iløpet av helgen, men siden vi endelig har fri fra egne barn, ønsker vi ikke å være omringet av masse andre barn. Er det noen svømmehaller som opererer med kveldssvømming med 16årsgrense eller andre lignende alternativ? Har med oss bil, så er relativt mobile. Badstu er en fin bonus, men ikke obligatorisk.

Vi er ute etter å svømme, ikke sitte å koke oss i ett boblebad 🙂

Anonymkode: b2d68...2ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannkanten har hatt voksenavdeling. Lenge siden jeg har vært der, så usikker hva de har nå.

Skrevet

Hotell Norge eller spa avdelningen i andre etasje hos Vannkanten i Loddefjord.

Det er i alle fall mine tips, men jeg vet ikke om alt som skjer i Bergen, selv om jeg har bodd her i 30 år.

Anonymkode: de146...f7c

Skrevet

Nordnes sjøbad, utebad ope til 20.00 men sommersesong ender 8 september, og med været som er så kan det vere dere slipper å dukke for å bli våt i håret. 

Anonymkode: bdc3a...511

Skrevet

Ta inn på Solstrand og kos dere der 😍

Vannkanten i Loddefjord har voksenavdeling. ADO i byen er nok det beste bassenget for svømming, men jeg aner ikke noe om barnemengde sent en lørdag ettermiddag.  Bergen kommunes oversikt over svømmehaller kan dere jo ta en kikk på. 
Osbadet er greit og nyoppussa. Aner ikke barn. 
Det er flere flyte-badstuer rundt i byen, et besøk et sånt sted med bading i sjøen er jo også mulig. Fagernes flytebad tøffer rundt i Nordåsen mens en tar badstu og hopper fra flåten

Anonymkode: ff9fa...2d3

Skrevet

Om dere er ute etter å svømme så har ADO alltid noen baner dere kan trene i. Det er jo såpass stort (50 m basseng + stupebasseng + terapibasseng + plaskebasseng) at dere nok ikke vil bli omringet av barn. Men det er jo barn der.

Ellers er Nordnes sjøbad et godt alternativ (men det er ganske slitt). Men det er kanskje ikke stedet man går en helg for å virkelig trene- det er for fullt for det.  

Anonymkode: 0308a...35b

Skrevet

Tusen takk for alle svarene. Det ble Vannkanten i Loddefjord etter tipsene her, og det var akkurat det vi så etter! Fikk oss både svømming/trening nede i badeland, og avslapping i relax-avdelingen. Perfekt 😍

TS

Anonymkode: b2d68...2ad

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...