Gå til innhold

Hvorfor vil du snakke med en klarsynt/medium?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å utvikle evnene mine og ønsker å gjøre en forskjell for andre. Jeg forstår så inderlig vel at det å få råd og veiledning fra noe som er større enn oss er av betydning - kanskje spesielt for de som ønsker kontakt med sine kjære som er gått over på den andre siden.

Likevel oppfatter jeg utifra forumet her at de fleste er mest interessert i å få svar på spesifikke spørsmål som forbedrer livskvalitet og fremtidstemaer.

Hvis jeg skulle hjulpet deg, hvorfor hadde det vært viktig for nettopp deg å få svar fra en klarsynt/medium fremfor å f.eks snakke med en coach?

Anonymkode: 54be9...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg holder på å utvikle evnene mine og ønsker å gjøre en forskjell for andre. Jeg forstår så inderlig vel at det å få råd og veiledning fra noe som er større enn oss er av betydning - kanskje spesielt for de som ønsker kontakt med sine kjære som er gått over på den andre siden.

Likevel oppfatter jeg utifra forumet her at de fleste er mest interessert i å få svar på spesifikke spørsmål som forbedrer livskvalitet og fremtidstemaer.

Hvis jeg skulle hjulpet deg, hvorfor hadde det vært viktig for nettopp deg å få svar fra en klarsynt/medium fremfor å f.eks snakke med en coach?

Du har ikke evner, ingen har det. Ingen kan se fremtiden eller snakke med døde.  

Anonymkode: 11ba8...9e6

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du har ikke evner, ingen har det. Ingen kan se fremtiden eller snakke med døde.  

Takk for ditt innspill :)  Nå var det jo ikke din personlige mening om hvorvidt klarsyn er mulig jeg spurte etter da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på! Jeg har inntrykk av at det går mye i kjærlighet også. Heier på deg! ❤️ 

Anonymkode: 87b77...dec

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis jeg skulle henvendt med til såkalt klarsynte, måtte det vært pga lav selvinnsikt, generell usikkerhet og lite lyst til å tenke selv.

Omtrent som å lese i Bibelen for støtte seg på trygge «sannheter»

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok håp. Synes det er sykt at folk utnytter det

Anonymkode: 0656a...404

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg skulle kontaktet en klarsynt, så skulle det være for å finne igjen noe veldig verdifullt som jeg hadde mistet.

Kontakt med de som har gått bort tror jeg ikke er sunt. Jeg «ser» jevnlig en som jeg kjente, og jeg er glad for at han ikke snakker til meg. Å «se» ham er vanskelig nok. 

Anonymkode: 13a5b...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro folk i hovedsak oppsøker klarsynte for å få håp og trøst. Mye samme årsaker som at folk velger å tro på en religion eller annet åndelig. Ofte er nok folk som oppsøker den åndelige verden i en vanskelig situasjon, de lever med stor sorg og savn, eller har det vanskelig på annen måte og de leter derfor noe/noen som kan gi dem litt håp i hverdagen. En X-faktor som kan løfte dem ut av håpløsheten.

Om det faktisk er noen som kan formidle kontakt med den åndelige verden, eller om den åndelige verden i det hele tatt eksisterer, tror jeg ikke er så viktig, så lenge troen på det kan hjelpe folk til å få det litt bedre med seg selv.

Anonymkode: 6b0f4...7a0

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gått til medium eller liknende, og får å være ærlig så tror jeg det er mye svindel der ute. Jeg tror på mer mellom himmel og jord, men at det er langt mellom ekte vare. I det siste har jeg likevel lekt litt med tanken, på grunn av en rekke litt snodige ting som har minnet meg så konkret om en avdød. I begynnelsen trodde jeg bare det var tilfeldigheter, men nå begynner det å bli vanskelig å avfeie det fullstendig. Så jeg undrer på om denne personen prøver å få kontakt med meg, er det en beskjed, eller er det et besøk og et hint om at det finnes noe mer og alt er bra? 

Anonymkode: e2639...ddc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha spurt om råd til hva som må til for å få ro i huset.

Det er til tider mye som skjer med elektronikk, ting som forsvinner, ting som dukker opp, urolige dyr, lukter og rar stemning, for å nevne noe. 

Anonymkode: 07efe...4bd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er til tider mye som skjer med elektronikk, ting som forsvinner, ting som dukker opp, urolige dyr, lukter og rar stemning, for å nevne noe. 

Ting som du bør kjenne årsaken til uten å få hjelp av klarsynte.

Hva med å roe ned støyen og senke stressnivået litt ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kjæresten min døde i fjor høst og jeg savner han sånn, og jeg ønsker å finne ut om det er mulig å vite hvordan han har det der han er nå❤️

Har også mistet en lillebror og lurer på hvordan han har det.

Anonymkode: afad6...328

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi kjæresten min døde i fjor høst og jeg savner han sånn, og jeg ønsker å finne ut om det er mulig å vite hvordan han har det der han er nå❤️

De døde sitter ikke på en sky som et menneske på flytur…..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt medium en gang, da vi bodde i et hus, hvor han som bygde huset gikk igjen, og lagde mye bråk. Og etterpå så var det helt stille i huset. 

Så har jeg en veldig traumatisk barndom bak meg, og fortrengt noe. Så møtte jeg på en dame, som kunne fortelle meg ting, som ingen kunne vite, og så nøye detaljert. Og virkelig ikke noe som kunne passe på mange. Så jeg gikk i behandling hos henne. Men det var jo mest samtaler, sortere barndommen, få fram noe av det fortrengte. Og tok regresjon en gang, som ga mange svar på livet mitt i dag. 

Anonymkode: b70f4...e62

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg vil tro folk i hovedsak oppsøker klarsynte for å få håp og trøst. Mye samme årsaker som at folk velger å tro på en religion eller annet åndelig. Ofte er nok folk som oppsøker den åndelige verden i en vanskelig situasjon, de lever med stor sorg og savn, eller har det vanskelig på annen måte og de leter derfor noe/noen som kan gi dem litt håp i hverdagen. En X-faktor som kan løfte dem ut av håpløsheten.

Om det faktisk er noen som kan formidle kontakt med den åndelige verden, eller om den åndelige verden i det hele tatt eksisterer, tror jeg ikke er så viktig, så lenge troen på det kan hjelpe folk til å få det litt bedre med seg selv.

Anonymkode: 6b0f4...7a0

Godt sagt! Dette tenker jeg også er viktige elementer og også en etisk faktor som er viktig å ha med seg ❤️

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg har aldri gått til medium eller liknende, og får å være ærlig så tror jeg det er mye svindel der ute. Jeg tror på mer mellom himmel og jord, men at det er langt mellom ekte vare. I det siste har jeg likevel lekt litt med tanken, på grunn av en rekke litt snodige ting som har minnet meg så konkret om en avdød. I begynnelsen trodde jeg bare det var tilfeldigheter, men nå begynner det å bli vanskelig å avfeie det fullstendig. Så jeg undrer på om denne personen prøver å få kontakt med meg, er det en beskjed, eller er det et besøk og et hint om at det finnes noe mer og alt er bra? 

Anonymkode: e2639...ddc

Det er helt riktig at alternativbransjen dessverre er full av lurendreiere. Tenker det er viktig å finne en person du føler du kan stole på og som kan gi deg gode bevis på at han/hun virkelig har oppnådd kontakt med åndeverden. Bevis kan være at de forteller deg noe om deg eller din slektning/relasjon som mediumet umulig kan vite.

Høres så absolutt ut som at åndeverden ønsker oppmerksomheten din!

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Høres ut som et medium kunne ha hjulpet deg med dette ja :) 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Håper du finner en person som kan hjelpe deg med å formidle kontakt med dine ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for ditt innspill :)  Nå var det jo ikke din personlige mening om hvorvidt klarsyn er mulig jeg spurte etter da.

Dette er ikke en personlig mening, dette er fakta. Motbevis meg gjerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er ikke en personlig mening, dette er fakta. Motbevis meg gjerne

Vi som har evner beviser dette til stadighet til dem rundt oss. Vi kan imidlertid ikke alltid kontrollere det eller bruke evnene på kommando, men alle skeptikere jeg har hatt rundt meg, har over tid blitt overbevist. Det dukker opp informasjon titt og stadig, og det blir så spesifikke detaljer som jeg aldri kunne ha visst om dem, deres liv eller deres kjære (både avdøde og levende).

Å overbevise deg gjennom et forum ser jeg verken på som mulig eller ønskelig, hvorfor bruke tid og energi på det? Du tror ikke på det før du får oppleve det selv uansett 😊

Anonymkode: 3a66f...78c

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle snakket med såkalte klarsynte eller medium så hadde det vært kun for underholdning, men å betale for det er uaktuelt for så naiv er jeg ikke.

Anonymkode: 94b27...f16

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vi som har evner beviser dette til stadighet til dem rundt oss. Vi kan imidlertid ikke alltid kontrollere det eller bruke evnene på kommando, men alle skeptikere jeg har hatt rundt meg, har over tid blitt overbevist. Det dukker opp informasjon titt og stadig, og det blir så spesifikke detaljer som jeg aldri kunne ha visst om dem, deres liv eller deres kjære (både avdøde og levende).

Å overbevise deg gjennom et forum ser jeg verken på som mulig eller ønskelig, hvorfor bruke tid og energi på det? Du tror ikke på det før du får oppleve det selv uansett 😊

Anonymkode: 3a66f...78c

Tøv og fjas. Du overbeviser kanskje deg selv og andre lettlurte, men det beviser ingenting. At du slumper til å gjette riktig en gang i blant beviser ingenting. Fremtiden har ikke vært og kan derfor heller ikke ses. Døde folk er nettopp det, døde. De kan ikke kommunisere på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg skulle snakket med en klarsynt fremfor en coach er for å vite mer åndelig / spirituell grunn. En coach ville kommet med standard råd utifra den personen sin erfaringer og lærdom uavhengig om det passer til den personen eller ikke er en god hjelp eller godt råd i det hele tatt pågrunn av dens personen sin livsituasjon. Ikke alle har like forrutsetninger i livet uansett hvor mye en coach kan fortelle oss.

En klarsynt ville sett helt klart hele bildet som det er...

Anonymkode: 8cfb3...ef7

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...