AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Del Skrevet 26. august 2024 Etter å ha vært bortreist utenlands forrige uke pga jobb så skulle jeg logge meg på inne på kontoret mitt, men det funker jo ikke Jeg har en sånn kabel som er tilsvarende lader til mobilen min (Samsung, USB-C) som går til en boks der alt av ledninger til tastatur etc er plugget inn. Nå kommer det bare opp en mld av typen "no cable found" når jeg skrur på selve skjermen (har 2 skjermer + laptop). Jeg har så klart skrudd alt av og på, nappet ut kontaktene og satt de inn igjen. Alt funket helt fint før jeg reiste bort. IT-avdelingen vår er på konferanse, derfor spør jeg her. Noen som har en løsning? Sjukt slitsomt å måtte jobbe kun på laptop. Anonymkode: 392a7...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 27. august 2024 #2 Del Skrevet 27. august 2024 (endret) Først, start PCen på nytt, med valg "start på nytt". Slå av er som standard en dvale variant i Windows 10 og 11. Har du flere USB C utganger? Prøv den andre utgang. Kan USB C kabelen benyttes andre veien? Enden som går til docking mot PCen og motsatt? (Noen har fastmontert kabel, da er det ikke mulig.) Prøv Windows tast + P, hva skjer da? Kan den ene skjermkabel tas ut, og testes direkte i PCen? Ofte har PCer HDMI utgang. Blir det bilde da? Endret 27. august 2024 av TBL12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå