AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Del Skrevet 26. august 2024 Vet ikke hvordan jeg skal forklare saken. De jeg dater eller treffer har alltid en greie med sosialemedier. Enten så sitter de på sosialemedier, tekster, melder osv med jenter, damer, ekser, venninner, grupper, datingsider osv Er det normalt? Jeg gjør ikke det, respekterer den jeg er med. Så snart jeg snur meg er mobilen fremme og da settes den på silent, mens den lyser og lyser. Jeg blir rett og slett usikker på dem og alt. Anonymkode: 1222a...262 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet ikke hvordan jeg skal forklare saken. De jeg dater eller treffer har alltid en greie med sosialemedier. Enten så sitter de på sosialemedier, tekster, melder osv med jenter, damer, ekser, venninner, grupper, datingsider osv Er det normalt? Jeg gjør ikke det, respekterer den jeg er med. Så snart jeg snur meg er mobilen fremme og da settes den på silent, mens den lyser og lyser. Jeg blir rett og slett usikker på dem og alt. Anonymkode: 1222a...262 Glemte å skrive at jeg håper på noen som er «smooth», ting går greit og ikke noe slit i veien. Anonymkode: 1222a...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
regnbuebarn Skrevet 26. august 2024 #3 Del Skrevet 26. august 2024 Da finner du noen andre å date. Ikke normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #4 Del Skrevet 28. august 2024 * Anonymkode: 1222a...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #5 Del Skrevet 28. august 2024 Virker ikke som om de er så veldig interessert. Anonymkode: 7d862...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #6 Del Skrevet 28. august 2024 Da har de flere damer på gang...... Anonymkode: e7d08...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #7 Del Skrevet 28. august 2024 Nå har du jo allerede opplevd typen en del, kanskje det er noe du kan se etter som varselstegn når du dater nye menn? Så prøver du å unngå de mennene som er som det neste gang. Anonymkode: e1196...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå