AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Del Skrevet 26. august 2024 Jeg tok celleprøve den 6.august, så søkte litt. Forsto det som at når blødningene var over, så var det bare å kjøre på. Hadde akk fått beskjed om at jeg kunne ha vanskeligheter med å bli gravid osv pga cyster og overvekt. Dagen etter hadde vi oss så og si den eneste gangen de ukene. Og så fikk jeg positiv test. Utgjør det noe risiko/fare? Anonymkode: 895f9...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Del Skrevet 26. august 2024 Vanlig celleprøve, altså bare sånn hos fastlegen der de bare sveiper? De har jeg aldri hatt lengre blødninger etter, og aldri hørt det er noen risiko? Har man tatt ut vevsprøve er det kanskje litt anderledes? Men da trodde jeg man skulle vente litt pga infeksjonsfare… Anonymkode: 3ef6e...570 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #3 Del Skrevet 26. august 2024 Nei. Hvorfor skulle det utgjøre noen fare? Tipper penis er mer hardhendt der nede enn testpinnen. Lykke til! Anonymkode: aef7c...3ae 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #4 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei. Hvorfor skulle det utgjøre noen fare? Tipper penis er mer hardhendt der nede enn testpinnen. Lykke til! Anonymkode: aef7c...3ae Blør jo av celleprøve, ikje penis. Så føler det er mer hardhendt med celleprøve da 😂 Anonymkode: 895f9...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #5 Del Skrevet 26. august 2024 Man kan til og med ta celleprøve i første trimester, så vil tro det går helt fint 😊 Anonymkode: c2213...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #6 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blør jo av celleprøve, ikje penis. Så føler det er mer hardhendt med celleprøve da 😂 Anonymkode: 895f9...1bb Det er ikke ofte jeg har blødd etter den sveipen, og dersom jeg har blødd har det bare vært bittelitt - var derfor jeg lurte på om du hadde tatt vevsprøve, da blør man ofte etterpå. Anonymkode: 3ef6e...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #7 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er ikke ofte jeg har blødd etter den sveipen, og dersom jeg har blødd har det bare vært bittelitt - var derfor jeg lurte på om du hadde tatt vevsprøve, da blør man ofte etterpå. Anonymkode: 3ef6e...570 Vil ikke tro det, tar det vanlige man blir innkalt til når man blir 25? 😅 Anonymkode: 895f9...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #8 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Blør jo av celleprøve, ikje penis. Så føler det er mer hardhendt med celleprøve da 😂 Anonymkode: 895f9...1bb Noen blør av penis også og noen blør ikke av celleprøve. Ikke farlig fordi om det kommer litt blod. Er heldigvis ikke i livmorhalsen befruktning skjer. Anonymkode: aef7c...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #9 Del Skrevet 27. august 2024 Jeg har pcos, cyster på ene eggstokken, overvekt, masse andre greier, men også lettblødlige slimhinner der nede. Så om jeg er i en dårlig fase i pcos'en blør jeg ganske greit etter celleprøve. Har aldri hørt at man ikke skal bli gravid etterpå. Kan ikke forstå hvorfor. Det er bare en bomullspinne som er borti veggen inne i livmoren. Ikke noe mer 😇 Anonymkode: c54cd...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #10 Del Skrevet 27. august 2024 Nei det utgjør ingen fare Gratulerer med graviditet håper alt går fint Anonymkode: 6def9...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #11 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vil ikke tro det, tar det vanlige man blir innkalt til når man blir 25? 😅 Anonymkode: 895f9...1bb Ja den er det overhodet ikke farlig å bli gravid etter å ha tatt 😊 Gratulerer 😊 Anonymkode: 3ef6e...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #12 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg tok celleprøve den 6.august, så søkte litt. Forsto det som at når blødningene var over, så var det bare å kjøre på. Hadde akk fått beskjed om at jeg kunne ha vanskeligheter med å bli gravid osv pga cyster og overvekt. Dagen etter hadde vi oss så og si den eneste gangen de ukene. Og så fikk jeg positiv test. Utgjør det noe risiko/fare? Anonymkode: 895f9...1bb Hadde vi oss 🤢 Anonymkode: ffecf...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 27. august 2024 #13 Del Skrevet 27. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hadde vi oss 🤢 Anonymkode: ffecf...0a0 Kommentere i en tråd hvor noen er gravid og føler seg sårbar med bare surt oppgulp om ordleggingen til TS. 🤢🤢🤮 edit: TS, du blødde nok fordi den børsten de bruker er ganske hard. Det er helt normalt, og har INGENTING å si for videre graviditet. Masse lykke til!! ❤️ Endret 27. august 2024 av KaraThrace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #14 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg tok celleprøve den 6.august, så søkte litt. Forsto det som at når blødningene var over, så var det bare å kjøre på. Hadde akk fått beskjed om at jeg kunne ha vanskeligheter med å bli gravid osv pga cyster og overvekt. Dagen etter hadde vi oss så og si den eneste gangen de ukene. Og så fikk jeg positiv test. Utgjør det noe risiko/fare? Anonymkode: 895f9...1bb Nei. Celleprøve tas i livmorhalsen, graviditet er inni livmoren. Helt ufarlig. Anonymkode: 11b9a...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå