AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Del Skrevet 26. august 2024 Har plutselig fått ekstremt mye reklame (merket «sponset») i FB-feeden min. Altså ca annet hvert innlegg i feeden. Blir sprø. Hvordan blir jeg kvitt det? Og hvorfor har det eksplodert? Kan ikke huske at det har vært så mye før. Har gått inn på hver eneste reklame-innlegg, huket av for å skjule innlegget og merket som «irrelevant». Men det virker ikke å hjelpe stort. Noen tips? Anonymkode: 92752...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Del Skrevet 26. august 2024 Alle sliter med dette, det er bare sånn FB har blitt. Anonymkode: c630a...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkeblomst Skrevet 26. august 2024 #3 Del Skrevet 26. august 2024 Hjelper noe å gå på «innstillinger», scroll ned på nettleser-tøm nettleserdata. Gå videre til «din informasjon» - aktivitet utenfor Facebook. -Fortsett-fjern tidligere aktivitet. Lukk appen. Da forsvinner en del iallfall😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #4 Del Skrevet 27. august 2024 Og for all del ikke trykk på noen reklame. Da popper det opp 1000 nye for lignende produkter. Anonymkode: 4935d...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomBombadil Skrevet 27. august 2024 #5 Del Skrevet 27. august 2024 Eneste løsningen er å slutte med FB. Som alle burde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #6 Del Skrevet 27. august 2024 Jeg trykker på de tre prikkene i høyre hjørne. Også trykker jeg på skjul annonse. Må gjøre det på alle, men da forsvinner de. Anonymkode: 93e7b...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #7 Del Skrevet 27. august 2024 "sponset" reklame får du ikke gjort så mye med. Da er det firmaer som betaler for at fb skal vise innleggene deres til brukere med visse kriterier, f.eks. alder, kjønn, lokasjon, interesser, sider man liker, grupper man er med i osv. Anonymkode: e297c...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #8 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trykker på de tre prikkene i høyre hjørne. Også trykker jeg på skjul annonse. Må gjøre det på alle, men da forsvinner de. Anonymkode: 93e7b...7b8 Har prøvd dette. Men må jo gjøre det igjen og igjen og igjen 🤯 Anonymkode: 92752...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #9 Del Skrevet 27. august 2024 Kråkeblomst skrev (21 timer siden): Hjelper noe å gå på «innstillinger», scroll ned på nettleser-tøm nettleserdata. Gå videre til «din informasjon» - aktivitet utenfor Facebook. -Fortsett-fjern tidligere aktivitet. Lukk appen. Da forsvinner en del iallfall😊 Takk! Skal prøve dette! Anonymkode: 92752...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #10 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): "sponset" reklame får du ikke gjort så mye med. Da er det firmaer som betaler for at fb skal vise innleggene deres til brukere med visse kriterier, f.eks. alder, kjønn, lokasjon, interesser, sider man liker, grupper man er med i osv. Anonymkode: e297c...8d1 Jeg vet. Men det tok plutselig helt av her nå, de siste par dagene. Aldri vært så ille før 😳 Anonymkode: 92752...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #11 Del Skrevet 27. august 2024 TomBombadil skrev (7 timer siden): Eneste løsningen er å slutte med FB. Som alle burde. Antakelig, ja. Anonymkode: 92752...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #12 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Og for all del ikke trykk på noen reklame. Da popper det opp 1000 nye for lignende produkter. Anonymkode: 4935d...763 Gjør aldri det. Anonymkode: 92752...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå