Gå til innhold

Problemer med hygiene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drit i å sortere, hiv det inn, mye enklere sånn ☀️ du trenger ikke vaske mer enn det subskal ha på deg de neste to ukene heller

Anonymkode: 8c27b...c6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor? Fordi da matcher det ytre det indre. Og fordi du kan. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvordan presser man seg selv? Jeg har ingen selvdisiplin eller motivasjon.

Jeg vet ikke hvilke klær jeg skal vaske. Alt det skitne er bare lag sammen, så det må sorteres, men jeg tror jeg har mistet den mentale evnen til å sortere eller noe. 

Anonymkode: 01503...e62

Hvis du har den mentale evnen til å beskrive problemene dine på KG, klarer du også å dusje/vaske klær.
Hvis ikke, må du i det minste fortelle om dette til hjemmetjenesten slik at noen kan komme inn og hjelpe deg i dusjen og på vaskerommet.

Skrevet
Surpomp skrev (3 timer siden):

Hvis du har den mentale evnen til å beskrive problemene dine på KG, klarer du også å dusje/vaske klær.
Hvis ikke, må du i det minste fortelle om dette til hjemmetjenesten slik at noen kan komme inn og hjelpe deg i dusjen og på vaskerommet.

Jeg tror faktisk på ts. Jeg tror faktisk og hun hadde en tråd tidligere i sommer, og fikk hjelp der. 
Finnes mange tråder med langt mer merkelig innhold enn denne. 

Anonymkode: 3891e...0db

Skrevet

En ting jeg gjorde var en gang å bare gå inn i dusjen med klærne på, tankegangen var at hvis jeg først er våt så er det mer slitsomt å ikke dusje. Jeg fikk dusjet da, selv om det sikkert ble mer styr. 

Vet ikke helt hva som gjør det, sikkert noe med motivasjonshormoner o.l. pga depresjonen. Det er faktisk helt sprøtt den forskjellen, det er bare BLYTUNGT, og så når en ikke er deprimert så er det til og med deilig, noe en ser frem til osv. 

Ønsker deg god bedring TS, er bånn å være så deprimert. ❤️ 

Skrevet

Hvordan går det, ts?

Anonymkode: 3891e...0db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...