Gå til innhold

Damer i 30-årene og hastverk med barn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Adrenalina1 skrev (8 timer siden):

Enten beskytter du deg, eller så lar du vær å ha sex hvis du er livredd for å bli lurt.

Hvordan blir en lurt til å bli far? Dama skrur av lyset og later som hun gir deg en håndjobb, men egentlig så rir hun deg?

Anonymkode: 61632...e1a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvordan blir en lurt til å bli far? Dama skrur av lyset og later som hun gir deg en håndjobb, men egentlig så rir hun deg?

Anonymkode: 61632...e1a

Noen er uforsiktig med kondombruk, og noen lyver om å gå på prevensjon, da har de ubeskyttet sex. Sprer sykdommer gjør anti kondom gjengen også.

Noen kaller tilfeller hvor noen blir gravide på prevensjon(er mulig) lurt også, men det er jo ikke sannt da. Blir ord mot ord. 

Noen stikker hull i kondomet, eller stjeler kondomet i et forsøk på å inspirere segselv. Vet ikke hvor vanlig det er. Men ha med kondom selv og kanskje ta den med bort der fra igjen også 😅

Anonymkode: 7efc0...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen er uforsiktig med kondombruk, og noen lyver om å gå på prevensjon, da har de ubeskyttet sex. Sprer sykdommer gjør anti kondom gjengen også.

Noen kaller tilfeller hvor noen blir gravide på prevensjon(er mulig) lurt også, men det er jo ikke sannt da. Blir ord mot ord. 

Noen stikker hull i kondomet, eller stjeler kondomet i et forsøk på å inspirere segselv. Vet ikke hvor vanlig det er. Men ha med kondom selv og kanskje ta den med bort der fra igjen også 😅

Inseminere*? Ikke inspirere 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/26/2024 at 11:44 PM, AnonymBruker said:

Jeg gikk ned i alder. Var livredd for å bli lurt til å bli far imot min vilje av gjevngamle kvinner i midten av 30-årene.

Paranoid? Kanskje, men sånn følte jeg det.

Anonymkode: c5eaf...7e9

Ja, vil nå si det når svært svært svært mange av oss damer i 30 årene ikke har lyst på barn

Anonymkode: 6fb56...114

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hadde jeg vært deg så hadde jeg gått for damer tidlig i 20-årene. Damer i 30-årene har hatt en del ligg og masse moro med andre som kanskje overgår deg i senga. Og de vil lengte etter den opplevelsen når de er sammen med deg. Jo lavere alder du går for jo sikrere er du på at dette ikke skjer.

Når de stresser så vil de finne en som er "god nok" istedenfor "mannen i mitt liv". Så de må du unngå hvis du skal være lykkelig. Eller så ender du opp med å bli 10. valget de slo seg til ro med for at klokken tikket.

Anonymkode: 2305c...fa5

Ja man kan så definisjon fucke opp sitt eget hode med slik tankegang iallefall. 🙄

Veldig mange kvinner som aldri har lagt rundt, og mange 18 åringer som  går mange 30 åringer en høy gang angående slikt. Det finnes rett og slett enormt mange kvinner, som er veldig forskjellige. Ja det finnes til og med jomfruer på 30 år og mer. Tenk det du! 

Bli heller kjent med hver kvinne tenker jeg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

TS her. Jeg er litt overrasket over hvor mange som virker negative til det å vente en del år med barn. Jeg har mine grunner til det.

En grunn er at jeg har lite erfaring med forhold fordi jeg var mindre populær tidligere, og vil gjerne nyte livet i forhold med god sex og mye tid til hverandre før det blir mas og kjas med barn. Mange som har vært i forhold av og på i alle år vil trolig ikke forstå den.

En annen grunn er at jeg ønsker å være trygg på den jeg får barn med. Jeg har sett for mange klin kokos kjærester i venner eller familie til at jeg vil risikere å bli bundet til ei slik dame i resten av mitt liv.

En tredje grunn er at det er viktigere for meg å ha en god kjæreste og livspartner enn å få barn. Jeg er onkel for opptil flere små og det gir meg mye. For øyeblikket i alle fall. Om det endrer seg, så er jeg i tidlig 30-årene og kan sikkert møte ei yngre dame om 5 år og så få barn med henne om 1-2 år etter det igjen.

Det stemmer at det nok er mange menn 40+ som er ufrivillig barnløse fordi de holder på slik som jeg gjør nå. Det får så være. Det er vel litt det samme som at mange kvinner i min alder nå plutselig har hastverk med å finne seg noen etter å ha gått etter litt for kjekke menn litt for lenge i 20-åra og følt at de har god tid.

Det er vanskelig å vite om de avgjørelser man tar nå vil vise seg å være gode. Jeg føler jeg har gode odds inntil videre, men livet er uforutsigbart. Endrer ting seg så håper jeg å kunne korrigere kurs. Tiden vil vise.

Jeg følger rådet om å i hovedsak date damer som er et par år yngre, selv om det er færre der jeg føler match med. Melder meg ut av tråden. Takk for mange gode svar.

Anonymkode: f1ff9...b36

Hvorfor skulle det være årsaken? Kan da være utallige årsaker til at kvinner på din alder er singel. Kan til og med være samme årsak som du har. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

knooters skrev (På 26.8.2024 den 22.33):

Det er vel viktigere å finne rett fyr å få barn med enn å få dem med en gang i den alderen. Men at man ikke vil vente til 35+, det er kanskje ikke så rart - selv om det ofte går bra?

Mange vil tenke at det er bedre å få barn med en mann som viser seg å være «feil» enn ikke å få barn i det hele tatt.

En jeg kjenner starter å prøve å få barn med donor mens hun håper å finne seg kjæreste i fremtiden. Hun har ikke tid til å vente på noen mann hvis hun skal ha håp om å få barn. Dette er ikke en sjanse hun vil ta.

Anonymkode: 943fe...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Mange vil tenke at det er bedre å få barn med en mann som viser seg å være «feil» enn ikke å få barn i det hele tatt.

En jeg kjenner starter å prøve å få barn med donor mens hun håper å finne seg kjæreste i fremtiden. Hun har ikke tid til å vente på noen mann hvis hun skal ha håp om å få barn. Dette er ikke en sjanse hun vil ta.

Kjempe bra hun tok tak i det selv, håper det blir barn på henne 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For en tullete tankegang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjempe bra hun tok tak i det selv, håper det blir barn på henne 😊

Ikke sikkert hun finner en kjæreste etterpå som vil ha ei med barn fra før med donor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Inseminere*? Ikke inspirere 😂

Trokke det er så vanlig. Det fins sikkert noen gærninger som hadde gjort det men de må være et stort fåtall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (2 minutter siden):

Ikke sikkert hun finner en kjæreste etterpå som vil ha ei med barn fra før med donor

Det får bare gå som det går, hun ønsker jo barn. Å med tanke på alt det syke i verden, så er det rart om det ikke skal finnes en god mann for henne. Tviler på at det blir et uoverkommelig problem, også da mange par får barn med donor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får bare gå som det går, hun ønsker jo barn. Å med tanke på alt det syke i verden, så er det rart om det ikke skal finnes en god mann for henne. Tviler på at det blir et uoverkommelig problem, også da mange par får barn med donor.

Jeg hadde ikke turt å planlegge å bli alenemor iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (Akkurat nå):

Trokke det er så vanlig. Det fins sikkert noen gærninger som hadde gjort det men de må være et stort fåtall

Sa ikke det var vanlig, men at det skjer, som er sannt og greit å ha i bakhodet, slik vi har med mange andre farer som kan skje, men mest sannsynlig ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ikke det var vanlig, men at det skjer, som er sannt og greit å ha i bakhodet, slik vi har med mange andre farer som kan skje, men mest sannsynlig ikke vil.

Er man redd for slikt må man ikke ligge med fremmede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bar ingen skal tvinge deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er man redd for slikt må man ikke ligge med fremmede

Har du det kjedelig?

Ingen kan ligge punktum om det ikke er lov å være obs på farer samtidig, hva med overgrep, det kan bli gjort av partner. Retten er sakt, Ingen kan ha sex i verden om det er opp til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (4 minutter siden):

Ikke bekymre deg for henne! Hun er en ressurssterk dame med god økonomi og masse energi som har begge foreldrene sine + venner som støtter henne. Hun blir ikke stående helt alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (12 minutter siden):

Hun kom i en alder hvor hun burde se hva som var viktigst for henne. Hun var tøff nok til å innrømme hvor viktig barn var for henne og gjøre noe med saken. Det synes jeg det står respekt av!

Om det minket hennes «verdi» på markedet i fremtiden fikk det heller bli slik. Jeg håper det finnes menn der ute som kan respektere hvor modig hun har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (På 27.8.2024 den 13.57):

Hvorfor så mange menn mener det er en katastrofe å få barn begriper jeg ikke.

Det gjør jeg (kvinne) MEN de kan bare bruke kondom og det vil de sjeldent

Anonymkode: bd270...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...