AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Del Skrevet 26. august 2024 Er det noen som har prøvd? Jeg har en del angst for ting jeg ikke finner rasjonelt i det hele tatt. Tenker det hadde vært spennende å prøve. Noen som anbefales? Anonymkode: e32e9...eff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 26. august 2024 #2 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det noen som har prøvd? Jeg har en del angst for ting jeg ikke finner rasjonelt i det hele tatt. Tenker det hadde vært spennende å prøve. Noen som anbefales? Anonymkode: e32e9...eff Jeg har aldri prøvd, men hva med å prøve hypnose istedenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 26. august 2024 #3 Del Skrevet 26. august 2024 Regresjon terapi er vel en form for hypnose? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #4 Del Skrevet 26. august 2024 Forundret.. skrev (1 time siden): Regresjon terapi er vel en form for hypnose? Ja det tror jeg også, men har som sagt aldri prøvd. Anonymkode: e32e9...eff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #5 Del Skrevet 26. august 2024 Jeg prøvde det i tenårene. Tror jo i utgangspunktet ikke på sånt og det gjorde jeg ikke den gangen heller, så jeg ble helt satt ut av hvor sterk emosjonell reaksjon jeg fikk. Hikstet og gråt ganske lenge, men husker ikke helt hvorfor. Anonymkode: 37722...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 27. august 2024 #6 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja det tror jeg også, men har som sagt aldri prøvd. Anonymkode: e32e9...eff Leste litt om det, det er hypnose. Hvis du vil ha anbefalinger så er det nok greit å nevne hvor i landet du søker en regresjonsterapeut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #7 Del Skrevet 27. august 2024 Ja, men kun på egen hånd. Du kan ende opp å få bilder inni hodet, følelser, tanker. Fulgte en regresjons guide på yotube jeg. Du kan velge gjøre på egenhånd for deg selv eller gå til en profesjonell regresjonsterapaut. Gjør du på egenhånd må du finne ut av meste selv og får ingen snakke med om det du opplever hvis du har behov å snakke. For meg fungerte det fint på egen hånd via youtube. Anonymkode: 551d4...88e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #8 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja, men kun på egen hånd. Du kan ende opp å få bilder inni hodet, følelser, tanker. Fulgte en regresjons guide på yotube jeg. Du kan velge gjøre på egenhånd for deg selv eller gå til en profesjonell regresjonsterapaut. Gjør du på egenhånd må du finne ut av meste selv og får ingen snakke med om det du opplever hvis du har behov å snakke. For meg fungerte det fint på egen hånd via youtube. Anonymkode: 551d4...88e Dette har eg gjort også. Egentleg litt tilfeldig, då eg berre var på jakt etter ein avslappande video. Det var utruleg interessant, og anbefalast veldig til dei som er ute etter å få innblikk i tidlegare liv. Eg gjorde denne ❤️ https://www.youtube.com/watch?v=i8yIt5bcndw&t=565s Anonymkode: 4720c...ff0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #9 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 20.35): Er det noen som har prøvd? Jeg har en del angst for ting jeg ikke finner rasjonelt i det hele tatt. Tenker det hadde vært spennende å prøve. Noen som anbefales? Anonymkode: e32e9...eff Forresten! Viss det er angst (med opphav både i dette og tidlegare liv) du er ute etter transformere så vil eg aller mest anbefale å gjere denne her: https://touchthebutton.app/ Det er heilt utruleg korleis den virkar. Den er veldig praktisk. Vanskelig å beskrive den, sidan eg trur alle opplever den forskjellig. Eg blei veldig varm i magen, mens venninna mi ikkje opplevde noko i kroppen. Men vi begge følte på ein stor lettelse etterpå. ❤️ Bare prøv og sjå kva som skjer i deg! Det einaste du tapar på å prøve er ti minutt. Anonymkode: 4720c...ff0 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #10 Del Skrevet 30. august 2024 Prøvde en meditasjon på Spotify nå. Skremmende, men meget interessant! Anonymkode: f3319...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #11 Del Skrevet 30. august 2024 Jeg vil ikke anbefale å tvinge fram minner fra andre liv. En kan bli retraumatisert selv om det ikke er minner fra det livet en lever nå. Det er ikke spennende, det er en dårlig ide. Anonymkode: f60fd...23b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #12 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vil ikke anbefale å tvinge fram minner fra andre liv. En kan bli retraumatisert selv om det ikke er minner fra det livet en lever nå. Det er ikke spennende, det er en dårlig ide. Anonymkode: f60fd...23b Dette er nok et godt poeng. Det jeg så var alt annet enn hyggelig. Folk levde under harde kår før. Om man forventer å se et tidligere liv som Marie Antoinette på Versailles, Vikingjarl eller adelig på ball bør man tenke seg om igjen. De aller fleste levde ikke sånn. Det er kanskje greit å slippe å gjenoppleve fortiden. Anonymkode: f3319...348 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #13 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er nok et godt poeng. Det jeg så var alt annet enn hyggelig. Folk levde under harde kår før. Om man forventer å se et tidligere liv som Marie Antoinette på Versailles, Vikingjarl eller adelig på ball bør man tenke seg om igjen. De aller fleste levde ikke sånn. Det er kanskje greit å slippe å gjenoppleve fortiden. Anonymkode: f3319...348 Det er irrasjonell frykt for helt merkelige ting som gjør at jeg har lyst å finne årsaken til det i tidligere liv. Jeg har for eksempel hele livet blitt fysisk uvel og redd av lyden av helikopter, får en ekstrem trang til å gjemme meg. Det er jo helt sjukt 😆 tror jeg hadde blitt vanskelig å finne om jeg gikk meg bort i fjellet for å si det sånn 😂 Anonymkode: e32e9...eff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #14 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er irrasjonell frykt for helt merkelige ting som gjør at jeg har lyst å finne årsaken til det i tidligere liv. Jeg har for eksempel hele livet blitt fysisk uvel og redd av lyden av helikopter, får en ekstrem trang til å gjemme meg. Det er jo helt sjukt 😆 tror jeg hadde blitt vanskelig å finne om jeg gikk meg bort i fjellet for å si det sånn 😂 Anonymkode: e32e9...eff Interessant! Kan godt hende det finnes en forklaring forankret i sjelen din 😊 Selv fikk jeg det jeg anser som en god forklaring på hvorfor jeg fikk en dyp fødselsdepresjon etter jeg fikk barnet mitt og hvorfor jeg plutselig følte avsky mot min mann 😱 Anonymkode: f3319...348 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #15 Del Skrevet 7. september 2024 On 8/30/2024 at 7:05 PM, AnonymBruker said: Dette er nok et godt poeng. Det jeg så var alt annet enn hyggelig. Folk levde under harde kår før. Om man forventer å se et tidligere liv som Marie Antoinette på Versailles, Vikingjarl eller adelig på ball bør man tenke seg om igjen. De aller fleste levde ikke sånn. Det er kanskje greit å slippe å gjenoppleve fortiden. Anonymkode: f3319...348 Grunn til mange gjør det er fordi mange kan ha uavklarte traumer som er fra tidligere liv. For meg har det vært veldig hjelpelig med regresjon. Det ga meg svar på hvorfor jeg er som jeg er som jeg har vært helt siden barndommen. Anonymkode: 551d4...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå