AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Skrevet 26. august 2024 Jeg er nå i uke 7-8 og begynner å være helt galskap trøtt. Så trøtt at jeg helst kun vil og klarer å ligge i senga + sover 15-16 timer i døgnet. Fungerer jo knapt, er helt zombie. Er det noen andre som opplever dette? Hvordan takler du det i tilfelle? Jobber/jobbet du? Tenkte jeg skulle vente med å si noe til jobb/venner før det var gått fire måneders tid, men virker umulig å ikke snart ta sykemelding om dette fortsetter. Skal selvfølgelig spørre på første legetime, men den er ikke før om et par uker. Anonymkode: 56b21...9c0
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Skrevet 26. august 2024 Ja fra rundt uke 8 ble det bare værre mot uke 11 holdt seg ille til uke 14 kanskje så ble det gradvis bedre. Jeg måtte få litt sykemelding jeg fungerte ikke på jobb jeg var så hinsides trøtt og i tillegg ekstremt kvalm hele tiden. Fikk og anemi etterhvert. Anonymkode: be015...849 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #3 Skrevet 26. august 2024 Jeg var også helt kake i deler av 1. trimester, begge ganger. Kunne sovet uendelig. Men kom seg veldig, fikk mer energi fra uke 10 og utover. Anonymkode: 2ca4b...4c5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #4 Skrevet 26. august 2024 Er 7 uker i dag, og har vært helt supertrøtt de siste ukene. Får ikke sovet og hvilt meg så mye pga to barn fra før, så..help. 😅 Håper det blir bedre. Husker ikke å ha vært så trøtt i tidligere svangerskap. Anonymkode: 773b3...ca4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #5 Skrevet 26. august 2024 Jeg var mest sliten rundt uke 8-9. Formen kom seg gradvis, etter uke 14 var kvalmen ferdig og vanlig mat fristet igjen. Var i fin form resten av svangerskapet. Håper det snart blir bedre for deg også! Anonymkode: e4016...3b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå