Gå til innhold

Dere som har flyttet til nytt sted med barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har flyttet til et nytt sted med barn, hvordan var det for barna? Taklet de det? Hva var vanskelig og hva var lett? Er det en alder som er grei å flytte i? 

Hvorfor spør jeg: Her har vi barn på 5 og 1 år. Vi vurderer å flytte nærmere familie vår og mer landlig. Barna elsker familien og største har mast om å få flytte dit i flere år, men vet ikke om barnet har tenkt på konsekvensene (flytte fra hjemmet vi har, vennene, barnehagen). 

Anonymkode: ee335...16d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lettest å flytte før skolestart, så hvis dere vurderer å flytte gjør det nå. 

Anonymkode: f1809...b51

• Nyttig 1
Skrevet

De er så små, så det hadde jeg gjort glatt. Helst før skolestart.

Anonymkode: 16618...5c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 20.02):

Dere som har flyttet til et nytt sted med barn, hvordan var det for barna? Taklet de det? Hva var vanskelig og hva var lett? Er det en alder som er grei å flytte i? 

Hvorfor spør jeg: Her har vi barn på 5 og 1 år. Vi vurderer å flytte nærmere familie vår og mer landlig. Barna elsker familien og største har mast om å få flytte dit i flere år, men vet ikke om barnet har tenkt på konsekvensene (flytte fra hjemmet vi har, vennene, barnehagen). 

Anonymkode: ee335...16d

Mine 2 største synes det var vanskelig og flytte, de var 12 og 14 den gangen,men gikk veldig greit og de kom lett inn i klassene sine og fikk fort venner, de 3 minste var 5,3 og 1 ,så for de var det ingen stress, de 2 yngste begynte i bhg på det nye stedet,mens størstemann hadde gått 2 år på det gamle stedet og måtte gå siste der, gikk veldig fint med alle 3 av de også, fikk masse venner. i dag 10 år senere angrer jeg ikke i det hele tatt

Anonymkode: 2da61...c40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...