AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Del Skrevet 26. august 2024 Jeg bruker vanligvis svart mascara, men så leser jeg så mye positivt om denne maskaraen fra Maybelline som er mørkerød. Erfaringer? Anonymkode: 2d3e4...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 27. august 2024 #2 Del Skrevet 27. august 2024 Hei 😊 Har både black og burgunder haze. Forskjellen fra de to på lyseblå øyne at øyenfargen popper litt mer, selve nyansen på mascaraen er burgunder, men ikke på vippene. Den blir mer diskre, men hvis en legger to lag synes den mer. Vil absolutt anbefale å prøve ☺️ Den er vel rimeligst på Normal til 115 kr. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #3 Del Skrevet 27. august 2024 laperla skrev (1 time siden): Hei 😊 Har både black og burgunder haze. Forskjellen fra de to på lyseblå øyne at øyenfargen popper litt mer, selve nyansen på mascaraen er burgunder, men ikke på vippene. Den blir mer diskre, men hvis en legger to lag synes den mer. Vil absolutt anbefale å prøve ☺️ Den er vel rimeligst på Normal til 115 kr. Jeg har brune øyne og liker at vippene er mest mulig svarte. Leste at denne fikk det hvite i øynene til å "stå mer ut". Ts Anonymkode: 2d3e4...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 27. august 2024 #4 Del Skrevet 27. august 2024 Har lest at den nyansen skal fremheve brune øyne også. Kosten er helt lik den svarte. At det hvite i øyene blir mer fremhevet, vil jeg si stemmer. Det må vel ha noe med at øyefargen kommer mer frem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #5 Del Skrevet 27. august 2024 Takk for svar. Tror jeg tar sjansen på å prøve den😊 Ts Anonymkode: 2d3e4...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 27. august 2024 #6 Del Skrevet 27. august 2024 På meg som har grøne auger så virkar mascaraen meir brunsort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 28. august 2024 #7 Del Skrevet 28. august 2024 Har prøvd brunsorte varianter også, men syns burgundy haze blir litt annerledes på. Veldig fint. Uansett mindre hardt, du ser det er noe, men vanskelig å sette fingeren på hva. Kan tenke meg den er fin på grønne øyne og 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 29. august 2024 #8 Del Skrevet 29. august 2024 Veldig fin mascara for meg som er rødhåret med blå øyne og lyse vipper. Endelig en god mascara i en varm fargetone som ikke er sort eller sortbrun. Har forøvring også prøvd den rosa i samme serie og liker den siden den ikke gir så mørk farge på vippene. Jeg usikker på om burgunder mascara er noe for deg TS hvis du har mørkere trekk og brune øyne, men det skader jo ikke å prøve? Mulig den er fin til daglig bruk hvis man liker en mykere og mer naturlig sminke? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #9 Del Skrevet 3. september 2024 TS her Jeg kjøpte maskaraen i går og jeg ble skikkelig skuffet. Børsten er veldig myk og gir etter når jeg bruker den, og vippene klumper seg sammen og deler seg opp. Jeg har brune øyne og hverken øyenfargen eller det hvite i øynene blir noe mer fremtredende, slik som reklamen lover. Jeg ser mer trøtt og sliten ut med denne fargen, enn svart som jeg vanligvis bruker. For meg er dette 115 kroner bortkastet, men andre liker den muligens. Anonymkode: 2d3e4...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #10 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): TS her Jeg kjøpte maskaraen i går og jeg ble skikkelig skuffet. Børsten er veldig myk og gir etter når jeg bruker den, og vippene klumper seg sammen og deler seg opp. Jeg har brune øyne og hverken øyenfargen eller det hvite i øynene blir noe mer fremtredende, slik som reklamen lover. Jeg ser mer trøtt og sliten ut med denne fargen, enn svart som jeg vanligvis bruker. For meg er dette 115 kroner bortkastet, men andre liker den muligens. Anonymkode: 2d3e4...658 Jeg bruker kun Sky High mascara da jeg synes den er verdens beste og sitter så godt. Men en nyåpna tube er ofte kronglete å legge de første par gangene, er som om det trenger litt luft for å bli god. Så gi den et par forsøk til før du avskriver den helt. Anonymkode: 30ef2...6bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #11 Del Skrevet 3. september 2024 Jeg er veldig lys med mørkebrune øyne og på meg ser den brunsvart ut. Vet ikke om den fremhever det hvite i øynene, syns vel egentlig ingenting gjør det. Børsten må tilvennes, ja. Den er myk og lealaus så er litt læringskurve. Men jeg liker den selv om jeg egentlig liker best de gammeldagse mer «fluffy» kostene. Men… jeg syns denne burgunder virker tørrere enn sky high i svart. Flere som har opplevd det? Mulig min har vært forsøkt åpnet da selv om den var godt forseglet. At det har vært en liten glippe, liksom som jeg ikke oppdaget da jeg åpnet den. Anonymkode: 52218...cfa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #12 Del Skrevet 3. september 2024 Jeg er blond med grønne øyne, og kjøpte denne fordi jeg ville fremheve øyenfargen min. Og så var den jo såpass billig at det ikke var greit å teste, selv om jeg skulle ende med å ikke like den. På mine askeblonde vipper så ser den mørkebrun ut, med et lite hint av noe rødlig, og nettopp det rødlige fremhever mine øyne. Jeg har foreløpig pensjonert den svarte maskaraen jeg har brukt i årevis, og bruker nå bare denne. Mulig denne fargen har mer effekt om man har litt lysere vipper, at det rødlige kommer bedre frem da, og at den fremhever blå og grønne øyne best. Når det gjelder kosten så kan det hende du bare må venne deg til den, eller så bare fungerer den ikke for deg. Jeg hadde ikke noe problem med den, det kan være så enkelt som smak og behag, hva slags resultat man vil oppnå, eller hva slags vipper man har. Du har sannsynligvis ikke likt alle andre maskaraer du har prøvd heller, helt uavhengig av farge, det har i hvert fall ikke jeg. Det med å fremheve det hvite i øynene har jeg aldri tenkt over, og jeg visste ikke at det var en greie, så det kan jeg ikke si noe om. Anonymkode: 1fcc4...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #13 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er blond med grønne øyne, og kjøpte denne fordi jeg ville fremheve øyenfargen min. Og så var den jo såpass billig at det ikke var greit å teste, selv om jeg skulle ende med å ikke like den. På mine askeblonde vipper så ser den mørkebrun ut, med et lite hint av noe rødlig, og nettopp det rødlige fremhever mine øyne. Jeg har foreløpig pensjonert den svarte maskaraen jeg har brukt i årevis, og bruker nå bare denne. Mulig denne fargen har mer effekt om man har litt lysere vipper, at det rødlige kommer bedre frem da, og at den fremhever blå og grønne øyne best. Når det gjelder kosten så kan det hende du bare må venne deg til den, eller så bare fungerer den ikke for deg. Jeg hadde ikke noe problem med den, det kan være så enkelt som smak og behag, hva slags resultat man vil oppnå, eller hva slags vipper man har. Du har sannsynligvis ikke likt alle andre maskaraer du har prøvd heller, helt uavhengig av farge, det har i hvert fall ikke jeg. Det med å fremheve det hvite i øynene har jeg aldri tenkt over, og jeg visste ikke at det var en greie, så det kan jeg ikke si noe om. Anonymkode: 1fcc4...35e Jeg reagerte på den myke børsten som ga etter når jeg brukte den, for det har jeg aldri vært borti før, og så det at vippene ble så klumpete, men det kan være tilvenning. Ts Anonymkode: 2d3e4...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norja Skrevet 3. september 2024 #14 Del Skrevet 3. september 2024 Jeg synes alltid mascaraer er best rett før jeg må kjøpe ny. Hvis du vil prøve en annen brunrød mascara, så anbefaler jeg BeautyAct 38°C Lengthening Mascara Reddish-Brown. Gamechanger for denne rødtoppen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #15 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg reagerte på den myke børsten som ga etter når jeg brukte den, for det har jeg aldri vært borti før, og så det at vippene ble så klumpete, men det kan være tilvenning. Ts Anonymkode: 2d3e4...658 Synes du skal prøve litt til før du gir helt opp, i alle fall. En maskara jeg brukte tidligere ble aller best når den var nesten tom, for ellers fikk jeg med alt for mye på børsten. Men det er jo mulig at denne bare ikke fungerer for deg i det hele tatt. Om du for eksempel har veldig tette og tykke vipper, kan det rett og slett hende at du trenger en større og stivere kost. Mener det skal være mulig å kjøpe løse maskarakoster, kanskje det kunne være noe å prøve. Kjøpe en løs kost av en type du har likt tidligere, og se om maskaraen fungerer bedre for deg da. Anonymkode: 1fcc4...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #16 Del Skrevet 3. september 2024 Det er subtil forskjell, men syns den burgundertonen står veldig fint til mine knallgrønne øyne! Anonymkode: 4e09a...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 4. september 2024 #17 Del Skrevet 4. september 2024 Ingen forskjell for meg.. Har blå øyne. Er mørk på vippene og gir verken meg mer «it» i øynene eller «pop». Børsten likte ikke jeg heller, men er nok vanesak. Skal prøve den mer og teste evn med en annen børste. Mulig den vokser på meg og den blir en favoritt, men enn så lenge er det hype for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå