AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Skrevet 26. august 2024 Noen som har prøvd hudpleien fra elixir og som vil dele erfaringer? (hvilke produkter, hudtype) Anonymkode: 3c046...31f
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #2 Skrevet 27. august 2024 Jeg er 36 år og jeg sliter med rosascea og uren hud. Altså tidvis mye kviser, rødhet, rød nese, osv. Bruker Acticlear 2-3 ganger i uken for å holde rosasceaen i sjakk. Når jeg sliter med store utbrudd bruker jeg SOS paste hver kveld og den hjelper veldig. Den lukter vondt, er uttørrende for huden ellers og svir i øynene, men den tar virkelig knekken på rødhet og kviser. Har prøvd serum og fuktighetskremer derfra også, men syns apotekvarer er like gode og mye billigere. Anonymkode: 26a06...20d
mereo Skrevet 27. august 2024 #3 Skrevet 27. august 2024 Prøvde det da jeg var i slutten av 20-årene og hadde kombinertgutta, var ikke direkte imponert. Så for meg ble det overpriset og oppskrytt. Det var ingen god match.
AlternativX Skrevet 27. august 2024 #4 Skrevet 27. august 2024 Prøvde sos paste for perioral dermatitt. Hjalp ikke, måtte over på antibiotika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå