AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Skrevet 26. august 2024 Hei🙂 Er førstegangs gravid og jobber i helse. Har ett par smitte pasienter med esbl og mrsa som jeg må til på jobb daglig. Lurte på om dette er noe som Jeg egentlig bør unngå? Det brukes selfølgelig fult smittevernsutstyr. Anonymkode: 5e803...b33
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei🙂 Er førstegangs gravid og jobber i helse. Har ett par smitte pasienter med esbl og mrsa som jeg må til på jobb daglig. Lurte på om dette er noe som Jeg egentlig bør unngå? Det brukes selfølgelig fult smittevernsutstyr. Anonymkode: 5e803...b33 Snakk med sjefen din, lege, jordmor og ta en vurdering basert på det. Ikke hva fremmede på nett mener. Anonymkode: 8a2d1...f4f 1
Gjest Vecky Skrevet 26. august 2024 #3 Skrevet 26. august 2024 Da jeg jobba på sykehuset ble de gravide på avdelingen fritatt for å gå til disse pasientene. I kommunen føler jeg det er “ikke så viktig”, men snakk med sjef og lege/jordmor om det. Jeg er gravid og har pasienter med esbl og vre på jobb. Har ikke snakket med ledelsen om det enda (og glemte å nevne for jordmor..), men unngår i størst mulig grad. Tar ikke stell der.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #4 Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Snakk med sjefen din, lege, jordmor og ta en vurdering basert på det. Ikke hva fremmede på nett mener. Anonymkode: 8a2d1...f4f Vil ikke nevne noe om graviditeten enda til sjef før det blir nødvendig. Første legetime har jeg ikke før om noen uker. Regner med det er flere som jobber i helsevesenet her som har vært borti samme situasjon. Anonymkode: 5e803...b33
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #5 Skrevet 26. august 2024 Vecky skrev (18 minutter siden): Da jeg jobba på sykehuset ble de gravide på avdelingen fritatt for å gå til disse pasientene. I kommunen føler jeg det er “ikke så viktig”, men snakk med sjef og lege/jordmor om det. Jeg er gravid og har pasienter med esbl og vre på jobb. Har ikke snakket med ledelsen om det enda (og glemte å nevne for jordmor..), men unngår i størst mulig grad. Tar ikke stell der. Takk for svar🙂 Anonymkode: 5e803...b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå