Ikkesaaant Skrevet 26. august 2024 #1 Del Skrevet 26. august 2024 Så det er en dame jeg har treffet 2 ganger. Første gang var veldig hyggelig og avslappende. Andre gang ble jeg dratt med på en fest, og jeg drakk litt mye for fort og husker ikke stort annet en at jeg ble sendt hjem.(tror jeg hadde missforstått noe eller blitt ukomfortabel blandt fler nye mennesker) dette skjedde da på fredag, og har ikke hørt noe tilbake siden da. Har sendt melding og beklaget for det som evt skjedde og legger meg flat. Har vurdert og sende blomster iløpet av uken om jeg ikke får noe svar. Er dette et dumt valg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Del Skrevet 26. august 2024 Huff da, nei det er ikke gøy med fyllenerver. Her er folk veldig ulike, dersom jeg liker og kjenner noen er det ikke krise dersom de var litt uheldige en gang de fikk for mye. Men, når dere ikke kjenner hverandre så godt gir det ikke så godt inntrykk… og noen misliker direkte fyll, så for de kan det være dealbreaker… Det går jo ann å sende noe ja, si unnskyld og at det er flaut/leit at hun skal sitte igjen med feil inntrykk - men etter det må evt ballen legges død. Hvis man ikke får svar på 2-3 henvendelser maks, så må dette bare inn på tabbekontoen og livet gå videre 😊 Anonymkode: f1c99...c9a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkesaaant Skrevet 26. august 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Huff da, nei det er ikke gøy med fyllenerver. Her er folk veldig ulike, dersom jeg liker og kjenner noen er det ikke krise dersom de var litt uheldige en gang de fikk for mye. Men, når dere ikke kjenner hverandre så godt gir det ikke så godt inntrykk… og noen misliker direkte fyll, så for de kan det være dealbreaker… Det går jo ann å sende noe ja, si unnskyld og at det er flaut/leit at hun skal sitte igjen med feil inntrykk - men etter det må evt ballen legges død. Hvis man ikke får svar på 2-3 henvendelser maks, så må dette bare inn på tabbekontoen og livet gå videre 😊 Anonymkode: f1c99...c9a Ikke det jeg vil høre men 100% det jeg trenger og høre🙌 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #4 Del Skrevet 26. august 2024 Ikkesaaant skrev (3 minutter siden): Ikke det jeg vil høre men 100% det jeg trenger og høre🙌 😂😂 Unnskyld, var ikke meningen å være negativ! Men av og til virker ting verre når man har fyllenerver også, og så går det seg til likevel. Jeg heier på deg altså, og håper det ordner seg. Anonymkode: f1c99...c9a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #5 Del Skrevet 26. august 2024 Nei, ikke send noe. Har du ikke fått respons på meldingen så går du videre. Anonymkode: 729e7...abe 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #6 Del Skrevet 26. august 2024 Tenker forresten også det kommer veldig ann på hva du evt har sagt eller gjort? Har du dratt en upassende vits og tisset i en blomsterpotte, så er jo det noe annet enn dersom du har slått til noen eller tafset på venninna hennes…. 🙈 Anonymkode: f1c99...c9a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkesaaant Skrevet 26. august 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker forresten også det kommer veldig ann på hva du evt har sagt eller gjort? Har du dratt en upassende vits og tisset i en blomsterpotte, så er jo det noe annet enn dersom du har slått til noen eller tafset på venninna hennes…. 🙈 Anonymkode: f1c99...c9a Jeg tror jeg iverstefall har blitt uenig med de andre på festen, og hadde tenkt og dra. Var nok et dårlig første intrykk for gruppa og vil tro hun er like flau uvêr situasjonen som det jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #8 Del Skrevet 26. august 2024 Ikkesaaant skrev (Akkurat nå): Jeg tror jeg iverstefall har blitt uenig med de andre på festen, og hadde tenkt og dra. Var nok et dårlig første intrykk for gruppa og vil tro hun er like flau uvêr situasjonen som det jeg er Dette hørtes ikke så alvorlig ut syntes jeg. La henne roe seg litt og få det på avstand, slike ting kan bli morsomme historier etterhvert. De fleste som drikker selv vet jo at ting kan gå litt skeis av og til, uten at det egentlig er slik personen er hele tiden. Men ikke mas hull i hodet på henne hverfall, det gjør bare alt verre. 😊 Anonymkode: f1c99...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 26. august 2024 #9 Del Skrevet 26. august 2024 Det er uansett dårlig av henne å ikke prøve å berolige deg litt med tanke på at du har fylleangst. Såpass raus burde hun være, enten hun vil gå videre med deg eller ikke. IKKE send blomster nei. Du har skrevet en unnskyldende melding, og hun velger å ikke svare på den. Da hadde ikke jeg villet satset videre på henne uansett. 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkesaaant Skrevet 26. august 2024 Forfatter #10 Del Skrevet 26. august 2024 visp skrev (12 minutter siden): Det er uansett dårlig av henne å ikke prøve å berolige deg litt med tanke på at du har fylleangst. Såpass raus burde hun være, enten hun vil gå videre med deg eller ikke. IKKE send blomster nei. Du har skrevet en unnskyldende melding, og hun velger å ikke svare på den. Da hadde ikke jeg villet satset videre på henne uansett. Kloke ord egentlig. Heller nok nå mer mot og legge saken død og gå vidre. Men håper selvfølgelig det løser seg mer en noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 26. august 2024 #11 Del Skrevet 26. august 2024 Ikkesaaant skrev (6 minutter siden): Kloke ord egentlig. Heller nok nå mer mot og legge saken død og gå vidre. Men håper selvfølgelig det løser seg mer en noe annet Legg saken død og gå videre ja. At du håper at det løser seg? Husk at den som har laget ubehag rundt dette er hun. Du har jo ikke gjort noe galt:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #12 Del Skrevet 26. august 2024 visp skrev (26 minutter siden): Det er uansett dårlig av henne å ikke prøve å berolige deg litt med tanke på at du har fylleangst. Såpass raus burde hun være, enten hun vil gå videre med deg eller ikke. IKKE send blomster nei. Du har skrevet en unnskyldende melding, og hun velger å ikke svare på den. Da hadde ikke jeg villet satset videre på henne uansett. Dette, helt klart👍 Anonymkode: 7cbbb...fe5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #13 Del Skrevet 26. august 2024 Å bli for full og/eller dårlig oppførsel i fylla er ett rødt flagg for mange. Og spesielt i starten når de fleste viser seg fra sin beste side. Hvor gammel er du? Anonymkode: 51729...cce 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #14 Del Skrevet 26. august 2024 Ikkesaaant skrev (2 timer siden): Jeg tror jeg iverstefall har blitt uenig med de andre på festen, og hadde tenkt og dra. Var nok et dårlig første intrykk for gruppa og vil tro hun er like flau uvêr situasjonen som det jeg er For min del hadde ett nytt møte vært uaktuelt om du på andre daten hadde startet krangle med vennene mine eller vært ufin på fest. Slikt er fullstendig dealbreaker for meg. Men jeg ville ha sendt melding om det dagen derpå å avsluttet det. Anonymkode: 157b7...95b 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #15 Del Skrevet 26. august 2024 Spørsmål til ts: ender du ofte opp med å drikke for mye? Eller ender opp i konflikter pga drikkinga di, eller er dette en engangshendelse? Hvis dette er noe som gjentar seg ble du roe ned på drikkinga, ellers kommer du til å få store problemer med å få deg dame.. Anonymkode: 64034...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkesaaant Skrevet 26. august 2024 Forfatter #16 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Spørsmål til ts: ender du ofte opp med å drikke for mye? Eller ender opp i konflikter pga drikkinga di, eller er dette en engangshendelse? Hvis dette er noe som gjentar seg ble du roe ned på drikkinga, ellers kommer du til å få store problemer med å få deg dame.. Anonymkode: 64034...48f Jeg drikker overhodet ikke ofte. Stort set ikke mer en en gang i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothard Skrevet 26. august 2024 #17 Del Skrevet 26. august 2024 Bare la henne være i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #18 Del Skrevet 27. august 2024 Å ikke svare er et svar i seg selv🤷🏻♀️ Anonymkode: 97a8a...7e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #19 Del Skrevet 27. august 2024 15 hours ago, AnonymBruker said: For min del hadde ett nytt møte vært uaktuelt om du på andre daten hadde startet krangle med vennene mine eller vært ufin på fest. Slikt er fullstendig dealbreaker for meg. Men jeg ville ha sendt melding om det dagen derpå å avsluttet det. Anonymkode: 157b7...95b Jeg liker å ta meg en fest i ny og ne, gå ut på bar, gå på konsert, gå ut og danse, besøke venner etc., men det jeg ser etter er at mannen klarer å styre inntaket, og at han ikke blir "problematisk" i fylla, f.eks. kranglete, nærtagen og/eller tafsete. Jeg ser også etter om det "alltid" må være alkohol involvert, eller om vi fint kan kose oss en helg med godis og brus. Jeg orker ikke gå ut med en mann der jeg må passe på hvor mye han drikker, hva jeg sier, må holde ham tilbake fordi han innbiller seg at noen så rart på ham, eller må høre på lange avhandlinger om "hvorfor liker du meg" og "at jeg sikkert kommer til å gå fra ham" (opplevd alle disse, livet er for kort!!). Selv blir jeg gladfull og liker hele verden, krangler ikke, griner ikke, tafser ikke på noen jeg ikke bør tafse på (eller som ikke vil tafses på). 9 av 10 ganger blir jeg bare salongberuset og litt pratsom, så kan det blir litt for mye en sjelden gang, da drar jeg hjem og sovner. Anonymkode: f6d95...656 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 27. august 2024 #20 Del Skrevet 27. august 2024 For meg er det en no-go om typen ikke kan håndtere alkohol, og drikker seg så drita at han ikke kan oppføre seg. Hadde det skjedd flere år inn i forholdet hadde jeg reagert med sinne/flauhet (både på hans og egne vegne) der og da, og med en lang og alvorlig prat når han var edru igjen. Hadde det skjedd på andre date med en ty type, hadde det vært takk og farvel. Men jeg hadde gitt beskjed om at jeg ikke var interessert i mer kontakt da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå