AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Skrevet 26. august 2024 Hei! Gjennom hele gårsdagen blødde jeg litt, men ikke mer enn at det bare var litt rosa på papiret. Merket ikke noe smerter eller unormalt ellers. Idag begynte det likt, men etter noen timer kom det ut litt mer blodig slim, samt en liten «geleklump» i mangel på bedre forklaring. Denne klumpen var gjennomsiktig, rett og slett bare gelé men inneholdt ikke noe såvidt jeg klarte å se. Hadde noe koagulert blod festet til seg på yttersiden, men ikke noe som kunne ligne på et embryo. Etter dette har blødningen roet seg igjen. Er idag i uke 7+3. Har noen opplevd noe lignende før? Har hatt en SA for 10 år siden, men sånn jeg husker det så var det ingen tvil om hva som skjedde både fordi det var vondere og blødde mer. Var ikke like langt på vei da. Har også tatt en abort i uke 9 for noen år siden, og da var det også vondere og helt åpenbart hva som kom ut. Anonymkode: 12f47...694
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Skrevet 26. august 2024 Jeg blødde overraskende lite og merket lite til min siste spontanabort, var da 7+5. Var ikke som dem jeg hadde tidligere. De antok det skyldtes at utvikling var stoppet tidligere. Ellers generelt helt umulig og vite hva som skjer med akkurat din kropp og opplevelse. Må nesten bare avvente og se. Anonymkode: 0c9a5...f7b
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #4 Skrevet 26. august 2024 Jeg er også inne på tanken på at utviklingen kan ha stoppet tidligere, og at det derfor er vanskelig å se. Har googlet meg halvt ihjel, spesielt mtp denne klumpen av gelé som kom ut. Men det har vært lite koagulert blod ellers også, kun rosa på papiret og litt slimaktig. Det burde jo ha kommet noen rester hvis det først er igang? Anonymkode: 12f47...694
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå