AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Skrevet 26. august 2024 Har flyttet inn med kjæresten, vi ble sammen i april. Det virker som han angrer på å flytte inn med meg. Alt var greit tidligere! Men etter vi har flytta inn sammen blir han mer irritert på meg, viser meg mindre kjærlighet og han gamer hver dag. Han har nevnt at han har mye uprossesert og han nevnte til og med at han kunne tenkt seg og jobbe med seg selv for å så bli sammen med meg igjen senere! Når jeg spør om han vil slå opp, sier han nei. Og han sier han vil være sammen med meg. Når jeg spør om han vil bo alene eller med meg, så sier han at han ikke vet. Han sier også han har mye problemer, men han klarer ikke svare på hva alt det er. Han sa også at han så på meg som en utvei, for å flytte hjemmefra.. Og at han kunne tenkt seg å bo alene. Jeg blir så forvirret. For han sier også at han elsker meg og at han vil være med meg. Har han mistet følelser for meg eller hva skjer?? Anonymkode: 77390...07f
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Skrevet 26. august 2024 Høres ut som om han forvirrer og gjør deg usikker. Når man flytter sammen kommer ofte hverdagen i veien og man får se alle sider- også de negative. Tenker at dere burde ha en åpen dialog om hva begge ser for seg av hverandre og hva slags forventninger man har. Kan hende han føler behov for å ha «space»? Jeg vet ikke hvor gammel dere er, men helt ærlig hører han altfor usikker ut.. Anonymkode: 71e7b...8da 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #3 Skrevet 26. august 2024 Det holder med en tråd. Anonymkode: 52ab2...b18 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #4 Skrevet 26. august 2024 løs opp samboerskapet igjen. Dette kommer aldri til å gå bra. Anonymkode: 7abe2...7a0
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #5 Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har flyttet inn med kjæresten, vi ble sammen i april. Det virker som han angrer på å flytte inn med meg. Alt var greit tidligere! Men etter vi har flytta inn sammen blir han mer irritert på meg, viser meg mindre kjærlighet og han gamer hver dag. Han har nevnt at han har mye uprossesert og han nevnte til og med at han kunne tenkt seg og jobbe med seg selv for å så bli sammen med meg igjen senere! Når jeg spør om han vil slå opp, sier han nei. Og han sier han vil være sammen med meg. Når jeg spør om han vil bo alene eller med meg, så sier han at han ikke vet. Han sier også han har mye problemer, men han klarer ikke svare på hva alt det er. Han sa også at han så på meg som en utvei, for å flytte hjemmefra.. Og at han kunne tenkt seg å bo alene. Jeg blir så forvirret. For han sier også at han elsker meg og at han vil være med meg. Har han mistet følelser for meg eller hva skjer?? Anonymkode: 77390...07f Gamle er dere? Bare studenter? Anonymkode: d56ed...6fb
Jdz Skrevet 26. august 2024 #6 Skrevet 26. august 2024 Dårlig idé av så mange grunner. Dere er åpenbart unge, men uansett alder tenker jeg at det er ganske tidlig i forholdet å bli samboere. Jeg mener også alle bør prøve å bo alene før de begir seg ut i et samboerskap. I tillegg er de tingene han sier mildt sagt bekymringsverdige, dette forholdet har ingen fremtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå