AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Del Skrevet 26. august 2024 Jeg ble utestengt fra Tinder pga. deling av seksuelt innhold. Nå skjønner jeg absolutt ingenting. Jeg la ut to bilder. Et helprofil, tettsittende bukse og overdel, og ett i badedrakt stående på ei brygge. Min Tinder er ikke å finne mannen i mitt liv, men kose meg. I teksten vet jeg at jeg skrev noe om at sex på første date ikke var usannsynlig. Og på spm om noe overraskende med meg, var at jeg lett fikk orgasme. Nå er jeg altså utestengt for alltid?! Er Tinder så strenge? Er det ikke lov å nevne sex eller orgasme? Anonymkode: d6ecd...943 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 26. august 2024 #2 Del Skrevet 26. august 2024 🤣🤣🤣🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #3 Del Skrevet 26. august 2024 Dojakitty skrev (13 minutter siden): 🤣🤣🤣🤣 Takk, det hjalp. Anonymkode: d6ecd...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #4 Del Skrevet 26. august 2024 du ble vel stemplet som falsk profil Anonymkode: 3f601...1b6 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #5 Del Skrevet 26. august 2024 Hva så? Bruk en annen app Anonymkode: f9ef7...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #6 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg ble utestengt fra Tinder pga. deling av seksuelt innhold. Nå skjønner jeg absolutt ingenting. Jeg la ut to bilder. Et helprofil, tettsittende bukse og overdel, og ett i badedrakt stående på ei brygge. Min Tinder er ikke å finne mannen i mitt liv, men kose meg. I teksten vet jeg at jeg skrev noe om at sex på første date ikke var usannsynlig. Og på spm om noe overraskende med meg, var at jeg lett fikk orgasme. Nå er jeg altså utestengt for alltid?! Er Tinder så strenge? Er det ikke lov å nevne sex eller orgasme? Anonymkode: d6ecd...943 De er nok ganske strenge ja, men en tight bukse, overdel og badedrakt burde vært innafor. Men bruk ikke sex eller orgasme i teksten, det kan dere heller chatte om på PM. Når du først finner en du er interessert i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #7 Del Skrevet 26. august 2024 Du trenger ikke skrive slike ting i bioen for å få napp på Tinder. Holder å matche med en mann og avtale et møte. Anonymkode: 649f1...24f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #8 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg ble utestengt fra Tinder pga. deling av seksuelt innhold. Nå skjønner jeg absolutt ingenting. Jeg la ut to bilder. Et helprofil, tettsittende bukse og overdel, og ett i badedrakt stående på ei brygge. Min Tinder er ikke å finne mannen i mitt liv, men kose meg. I teksten vet jeg at jeg skrev noe om at sex på første date ikke var usannsynlig. Og på spm om noe overraskende med meg, var at jeg lett fikk orgasme. Nå er jeg altså utestengt for alltid?! Er Tinder så strenge? Er det ikke lov å nevne sex eller orgasme? Anonymkode: d6ecd...943 Du får skaffe deg et nytt nr da.. Anonymkode: efb04...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #9 Del Skrevet 26. august 2024 Selv menn som kjøper seg horer ønsker seg mere spenning og diskresjon enn det der 😅 Anonymkode: dfe13...9cf 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #10 Del Skrevet 26. august 2024 Kanskje du kan bruke andre apper og huke av for uforpliktende? Anonymkode: af840...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #11 Del Skrevet 26. august 2024 Hvilke andre apper anbefaler dere som fungerer like bra eller bedre enn Tinder? Anonymkode: d6ecd...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #12 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke andre apper anbefaler dere som fungerer like bra eller bedre enn Tinder? Anonymkode: d6ecd...943 Hørt at de samme folka er på flere apper, så bare velg en. Sex finner du nok uansett. Anonymkode: af840...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 26. august 2024 #13 Del Skrevet 26. august 2024 Ikke lurt å skrive åpenbart at du er desperat etter sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #14 Del Skrevet 26. august 2024 miSs. skrev (58 minutter siden): Ikke lurt å skrive åpenbart at du er desperat etter sex. Det var ikke det snev av desperasjon i bioen, så skjønner ikke helt hvorfor jeg/vi ble utestengt. Får gå på leting etter en app da. Anonymkode: d6ecd...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #15 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det var ikke det snev av desperasjon i bioen, så skjønner ikke helt hvorfor jeg/vi ble utestengt. Får gå på leting etter en app da. Anonymkode: d6ecd...943 Det gir litt, jeg er ikke som andre damer når du sier det er overraskende at du får lett orgasme. Du er så mye bedre å ha sex med, å det gir desperasjon. Sier ikke det er sannt, men det kan oppfattes på den måten. Anonymkode: af840...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #16 Del Skrevet 28. august 2024 Hva feiler det Tinder?! Nå opprettet jeg ny profil på Tinder, under et annet mobilnummer. Jeg la ut det samme bilde som sist, i tettsittende bukse og overdel. Jeg droppet bilde i badedrakt, og la ut turbilde (kun landskap). Skulle ordne flere bilder i dag. Bioen var svært begrenset. Skrev bare at jeg ikke var ute etter noe spesielt. Bare kose meg. Skulle skrive mer i dag. Nå som jeg skulle logge meg på igjen, har jeg på nytt fått beskjed om at jeg er utestengt. Denne gangen har jeg brutt bruksvilkårene. Hva faen gjør jeg galt?! Nå skal det sies at jeg har et litt spesielt navn. Ikke norsk. Dette er det samme som jeg registrerte da jeg ble utestengt pga. seksuelt innhold. Har dette noe å si? Anonymkode: d6ecd...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå