Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen altså .. vært sammen i 3 år og er forlovet. I 40 årene. Oppdaget nylig at han han kommentert på storyene til ei dame han hadde sex med 2 ganger før han traff meg. Hun legger ut bilder typ hvor hun stirrer i kamera og med kamera halvveis nedi utringningen .. hans kommentarer er av denne sorten: steike sexy🔥 hot hot hot, deilig, 😳🥵 osv. Jeg koker !! Er dette greit dere? Og hva faen sier jeg til han?? 

Anonymkode: e28dc...7af

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke greit. Dette er jo å be om trøbbel. Ville dumpet han.

Anonymkode: f0496...0ec

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Ikke greit!! Jeg hadde forlatt han!! 

Anonymkode: 34686...fa8

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Og hva faen sier jeg til han??

Du sier, "Broseph, jeg flytter ut, så det her giftemålet blir ikke noe av".

• Liker 12
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Faen altså .. vært sammen i 3 år og er forlovet. I 40 årene. Oppdaget nylig at han han kommentert på storyene til ei dame han hadde sex med 2 ganger før han traff meg. Hun legger ut bilder typ hvor hun stirrer i kamera og med kamera halvveis nedi utringningen .. hans kommentarer er av denne sorten: steike sexy🔥 hot hot hot, deilig, 😳🥵 osv. Jeg koker !! Er dette greit dere? Og hva faen sier jeg til han?? 

Hadde ikke sagt stort, men pakket kofferten og dratt. Eller pakket hans koffert da. 

Anonymkode: 66ccc...af9

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Grundig ig langt over streken. At han gjør det, sier mye. Jeg reagerer veldig på alt som likner sikling og kommentering på SoMe altså, men dette hadde jeg ikke klart å leve med. Ville ikke klart å ha tillit heller, han har jo vist med handling hva han synes er ok, så...

Anonymkode: 1fd60...f1d

• Liker 6
Skrevet

Er dere begge i 40-årene eller bare du? For dette er jo typisk adferd for tenåringsgutter! At han ser på andre damer sin story er så sin sak, men å kommentere på den måten er bare flaut. Jeg hadde ikke giftet meg med noen som fremstår så umoden.

• Liker 9
  • Nyttig 8
Skrevet
Jdz skrev (2 minutter siden):

Er dere begge i 40-årene eller bare du? For dette er jo typisk adferd for tenåringsgutter! At han ser på andre damer sin story er så sin sak, men å kommentere på den måten er bare flaut. Jeg hadde ikke giftet meg med noen som fremstår så umoden.

Tro du meg, dette er atferd for menn i 40-50 åra, de elsker å kommentere sånt dritt, særlig på unge jenter. Kvalmt er det. 

Anonymkode: 5c475...166

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tro du meg, dette er atferd for menn i 40-50 åra, de elsker å kommentere sånt dritt, særlig på unge jenter. Kvalmt er det. 

Anonymkode: 5c475...166

Nei. Menn flest er ikke så primitive. Jeg er selv mann i 40-50-års og det kunne ikke falle meg inn å gjøre det, og jeg kan svært vanskelig forestille meg at dette er noe menn jeg kjenner kunne finne på å gjøre.

Det er på nivå med catcalling, plystring på gata, tuting med bilhorn og lignende neandertalsk oppførsel. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Jdz skrev (28 minutter siden):

Nei. Menn flest er ikke så primitive. Jeg er selv mann i 40-50-års og det kunne ikke falle meg inn å gjøre det, og jeg kan svært vanskelig forestille meg at dette er noe menn jeg kjenner kunne finne på å gjøre.

Det er på nivå med catcalling, plystring på gata, tuting med bilhorn og lignende neandertalsk oppførsel. 

Jeg ser mange flere voksne og eldre menn på insta kommentere enn unge. Og ofte har de kona på bildet. Det er menn over 40, virker mest som 60 +

Men har sett jenter lage falske profiler av eldre menn, så de kan luske på profiler uten å bli gjenkjennt lol identitetstyveri. Men vet ikke om det er relatert. Det er noe trist over kommentarene da, litt sånn: Marry me, I ask for you now. 😅🙈 Veldig neandertal oppførsel. Da er det bedre med alle 🔥🔥🔥

Tror ikke det er alle, men det er mer utbredt enn det burde være. Tenkte idag at det kanskje burde være kurs rettet mot menn, som lærer dem å ikke gi penger til unge eller lettkledde kvinner på nett hele tiden. Også det å ikke tro på alt av svindel, så mye manglende nettvett.

Anonymkode: 99d38...172

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dette greit dere?

Jeg synes ikke det. Creepy

• Liker 2
Skrevet

Uff, skikkelig ugreit. 

Kan du ikke kommentere på et bilde en ung kjekkas, da, gjerne sønnen til en kamerat av ham, slik at han får det med seg?

Anonymkode: fafc4...e23

Skrevet

Jeg vet ikke en gang om jeg hadde giddet å ta det opp med ham.

Jeg hadde avsluttet forholdet, og om han lurte på hvorfor ville jeg sagt at jeg hadde innsett at vi hadde altfor forskjellige holdninger til å passe sammen, og at det derfor er det beste å gå hver til vårt nå.

Å gå inn i en diskusjon med ham om det, det antar jeg ikke har noen som helst hensikt, for dette er noe han tydeligvis mener er helt ok å gjøre. Å endre en så voksen manns holdninger til dette hadde ikke jeg giddet å prøve på en gang.

Anonymkode: 09710...576

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Slik oppførsel er ikke ok i min bok, verken som singel eller i et forhold med meg. 

Jeg kunne ikke ha giftet meg med han, og kunne ikke ha fortsatt forholdet.

Jeg føler virkelig med deg. Det er en forferdelig ting å oppdage.

Anonymkode: 8c5a6...65d

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

For en stakkarslig type.

Vil du virkelig være gift med noe sånt?😱

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han eier ikke monogamintelligens. Det må han lære seg på den harde måten. Gå videre.

Anonymkode: e3343...662

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke greit nei. Du må egentlig bare si det rett ut til han, selv om det er vanskelig og vondt for deg å konfrontere han med dette. 

Dette er ikke en grei oppførsel fra en mann som er forlovet nei,

Anonymkode: f370c...807

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uff, skikkelig ugreit. 

Kan du ikke kommentere på et bilde en ung kjekkas, da, gjerne sønnen til en kamerat av ham, slik at han får det med seg?

Anonymkode: fafc4...e23

Hæ? For et merkelig råd:laugh:

"Så deilige ballene dine ser ut. Kunne du vist litt mer?"

• Liker 1
Skrevet
visp skrev (1 minutt siden):

Hæ? For et merkelig råd:laugh:

"Så deilige ballene dine ser ut. Kunne du vist litt mer?"

Det er jo det som er poenget. Forloveden er jo creepy som faen. 

Skrevet
Jdz skrev (3 timer siden):

Og menn i 40 års krisa. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...