AnonymBruker Skrevet 26. august #1 Del Skrevet 26. august Har ikke tredemølle og regn ute, så tips til hva jeg kan gjøre for å få best mulig eller lik effekt som å løpe på tredemølle? Anonymkode: 08fb9...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #2 Del Skrevet 26. august Har en kompis som hadde ett tv spill eller noe, det var en fyr på tvspillet som gikk tur med hunden, så skulle du gå på stedet og late som det var deg. Så løpe tur med hunden, på stedet. Han gikk ned 20 kg på noen måneder med å gjøre dette noen kvelder i uka og droppa cola 😃 Anonymkode: 7f6bb...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 26. august #3 Del Skrevet 26. august Hoppetau. Burpees. Styrketrening med kroppsvekt. Men like greit å kjøpe seg en lettvekts skalljakke og ta seg en tur ut. Man har godt av litt frisk luft. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #4 Del Skrevet 26. august Løping på stedet, heter det. Du forbrenner noe i hvert fall. Få med armene for ekstra effekt. Anonymkode: 131c8...222 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #5 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har en kompis som hadde ett tv spill eller noe, det var en fyr på tvspillet som gikk tur med hunden, så skulle du gå på stedet og late som det var deg. Så løpe tur med hunden, på stedet. Han gikk ned 20 kg på noen måneder med å gjøre dette noen kvelder i uka og droppa cola 😃 Anonymkode: 7f6bb...60e 😄🤩 Anonymkode: 08fb9...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #6 Del Skrevet 27. august Ville heller funnet noen youtubevideoer med hiit trening. Mer variasjon og bedre effekt. Anonymkode: 763f8...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #7 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har ikke tredemølle og regn ute, så tips til hva jeg kan gjøre for å få best mulig eller lik effekt som å løpe på tredemølle? Anonymkode: 08fb9...36c Kle på deg løpejakka og gå ut. Regn er ikke farlig. Når du kommer inn tørker du klær og sko. Anonymkode: 6e9ba...01e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #8 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har en kompis som hadde ett tv spill eller noe, det var en fyr på tvspillet som gikk tur med hunden, så skulle du gå på stedet og late som det var deg. Så løpe tur med hunden, på stedet. Han gikk ned 20 kg på noen måneder med å gjøre dette noen kvelder i uka og droppa cola 😃 Anonymkode: 7f6bb...60e Tenker han mistet 18 kg pga. å droppe cola og 2 kg pga TV-spillet. Anonymkode: bd267...3f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #9 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 27.8.2024 den 6.15): Tenker han mistet 18 kg pga. å droppe cola og 2 kg pga TV-spillet. Anonymkode: bd267...3f7 😂 Ts her, jeg har ikke 20kg å miste jeg. Veier 62-63. Men OL jeg kutter cola så vil det ikke ha noe å si på vekta. Er vel litt sånn at jo større man er jo lettere er det å renne av seg kg. Anonymkode: 08fb9...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #10 Del Skrevet 28. august Summeer skrev (På 26.8.2024 den 16.43): Hoppetau. Burpees. Styrketrening med kroppsvekt. Men like greit å kjøpe seg en lettvekts skalljakke og ta seg en tur ut. Man har godt av litt frisk luft. Har ikke hoppetau men kan late som jeg har 🤭 Anonymkode: 08fb9...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 28. august #11 Del Skrevet 28. august Anbefaler også å heller søke opp HIIT økter på Youtube. Nobadaddiction har mye bra. Jeg gjør dette hvis jeg ikke kan løpe (er hjemme med unger for eksempel). Å løpe på stedet synes jeg er utrolig kjedelig, og belastende for beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 2. september #12 Del Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (På 28.8.2024 den 10.22): 😂 Ts her, jeg har ikke 20kg å miste jeg. Veier 62-63. Men OL jeg kutter cola så vil det ikke ha noe å si på vekta. Er vel litt sånn at jo større man er jo lettere er det å renne av seg kg. Anonymkode: 08fb9...36c 1 halvliter cola inneholder ca 200 kcal. Drikker du 1 i uka blir det ca 800 kcal i måneder. Altså ca tilsvarende en vektnedgang på 100 gram om du ikke gjør andre endringer enn å kun kutte ut colaen. Det blir 1,2 kg i løpet av ett år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå