Gå til innhold

Sex etter forholdet er over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det lengste du har hatt sex med en eks?
Jeg stod i med en dame i halvannet år etter det ble slutt. Og halvannet år etter det klina vi og tafset litt med hverandre, men altså var siste samleie halvannet år etter bruddet.

Hva liker du mest og minst med sex med en eks?
Er sexen annerledes?
Tar dere fremdeles bilder og film når dere knuller?
Sover dere sammen etter puling?

Anonymkode: 28b5e...427

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var vel fwb i halvannet år etter at det ble slutt. 
Helt til han fant ut at jeg var blitt for glad i BDSM for ham :) 
Vi hadde sex etter at det ble slutt, fordi vi likte å ha sex sammen. 
Vi filmet og tok ikke bilder under sex nei. 
Ja vi sov sammen, da vi bodde i forskjellge byer og måtte overnatte. 

Vi har det begge fint på hver vår kant nå.

Skrevet

Har ikke hatt det sånn direkte etter.. med han ene gikk det over tre år før vi møttes igjen. Det var nokså likt, men også annerledes.. Det jeg ikke likte var det som hadde endret seg. Mangelen på følelser hjalp vel ikke helt, men han hadde hatt noen erfaringer siden sist som gjorde at det ikke ble helt som før. Sov ikke sammen de gangene. 

Skrevet

Kunne pult min favoritteksdame resten av livet, men hun fikk kjæreste. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kunne pult min favoritteksdame resten av livet, men hun fikk kjæreste. 

Gøy å vite for din nye kjæreste. 🙄

Anonymkode: 2be1c...18f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gøy å vite for din nye kjæreste. 🙄

Anonymkode: 2be1c...18f

haha, er ingen kjæreste-fyr. det er derfor jeg mener jeg kunne hatt den eksdamen som pulevenninne livet ut, om hun hadde giddet / ikke funnet en ny fyr...

Skrevet

Kun en gang, og varte noen få mnd. Det har alltid vært en god grunn for brudd, så oftest har det vært null lyst på eks, men jeg og eksen hadde så vill kjemi i sengen at jeg ikke klarte la være. Men skjønte i etterkant at det var sexen med henne som lurte meg til å tro jeg var forelsket 

Anonymkode: 544e5...bf4

Skrevet

eksen min bodde hos meg i ca 6mnd etter det ble slutt. Vi hadde sex i disse månedene, sexen var bedre enn det hadde vært på en stund.

Synes egentlig bare det er tullete. Det er slutt, og det blir som regel vanskeligere hvis man fortsatt har sex.
Vi filmet ikke eller tok bilder, det gjorde vi ikke før heller. Rart spørsmål😅

Anonymkode: 291b6...f53

• Liker 1
Skrevet

Prøvd noen ganger, men menn er ofte tåpelige angående slikt. Vi kvinner kan ikke ha sex uten å fremdeles ha følelser trodde begge ekser jeg hadde sex med etter bruddet. Siden jeg som ville gå ble det... ja jeg sluttet med slikt iallefall. Ble feil. 

Anonymkode: e1d2f...67b

Skrevet

Hadde sex med en eks ca 5 år etter at det ble slutt. Vi var venner hele tiden også en gang jeg var på besøk så begynte vi å prate om at det var en stund siden jeg hadde barbert meg. Han tilbøy seg å barbere meg, så jeg lå naken på badegulvet mens han barberte meg, når han var ferdig slikket han meg til orgasme. Husker egentlig ikke om vi pulte, men tror det. Sov ikke over. Var vel litt råere siden det ikke var kjærestefølelser, gjorde det mer kun for å bli tilfredsstilt fysisk, så på et plan var det bedre... Er ca 25 år siden så husker ikke helt detaljer.. 

Anonymkode: 6d1ea...787

• Liker 1
Skrevet

Har ikke hatt sex med noen av eksene mine 😄 Det er en grunn til at de er ekser 😄

• Liker 1
Skrevet

Enig.. er det slutt, så er det slutt😅

Jeg har vel heller ikke noe valg, for min ex ble jo lesbisk.
Så vi skiltes som venner, fordi jeg tok hensyn til hennes legning❣️

En annen ex var jo utro, da hadde jeg sex med hennes mor.
Det skulle jo ikke skje, men hun var råflink til å trøste meg til sengs😅

En annen ex var jo nymfomanisk, og slet meg fullstendig ut etter to år.
Hun var i tillegg økonomisk utro, så hun fikk ikke mere snabel av meg🙈

Tror ikke det blir flere exer heller, for jeg sverger til kvinnelig vennskap og troskap..

Skrevet

Eneste stedet vi ikke kranget var i senga,så var vel sengevenner ca 8 måneder etter det ble slutt. Da vi begge begynte å date nye folk.

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (45 minutter siden):

Enig.. er det slutt, så er det slutt😅

Jeg har vel heller ikke noe valg, for min ex ble jo lesbisk.
Så vi skiltes som venner, fordi jeg tok hensyn til hennes legning❣️

En annen ex var jo utro, da hadde jeg sex med hennes mor.
Det skulle jo ikke skje, men hun var råflink til å trøste meg til sengs😅

En annen ex var jo nymfomanisk, og slet meg fullstendig ut etter to år.
Hun var i tillegg økonomisk utro, så hun fikk ikke mere snabel av meg🙈

Tror ikke det blir flere exer heller, for jeg sverger til kvinnelig vennskap og troskap..

Merkelig at damer er utro mot deg, du som har stiv pikk I 20 timer. Samme med hun som slet deg ut. Du har skrevet at du kan sprute opptil 8 ganger om dagen. 

Vet du Bamseklemmer, jeg tror du overdriver myeeee.

Og grunn til det er at jeg har pratet med ei som har møtt deg

Anonymkode: 3d320...320

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Merkelig at damer er utro mot deg, du som har stiv pikk I 20 timer. Samme med hun som slet deg ut. Du har skrevet at du kan sprute opptil 8 ganger om dagen. 

Vet du Bamseklemmer, jeg tror du overdriver myeeee.

Og grunn til det er at jeg har pratet med ei som har møtt deg

Anonymkode: 3d320...320

Hehe, spiller jo ingen rolle da målet hans er å få pult flest mulig. Holder han koken her inne får han i allefall pult flere ganger i halvåret. Jeg har selv også fristet damer med langvsrig prat her inne og fått pult dem ;) 

Anonymkode: 5a6f7...2d1

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har hatt sex med flere av mine ekser etter bruddene. Ligger fortsatt med siste eks fire måneder etter bruddet.

Sexen nå er mye bedre enn da vi delte hverdagen sammen. Da ble den tam og kjedelig (i mine øyne). Nå er det helt rått – sikkert fordi det går litt tid imellom, og jeg synes fortsatt han er den deiligste mannen på denne jord. Leit å gi slipp på noe sånt, men personlighetsmessig passer vi rett og slett ikke sammen.

Anonymkode: 8d8f0...b34

• Liker 1
Skrevet

dere som mener "er det slutt, så er det slutt":

innimellom er det jo ikke krangling før et brudd, bare at en ikke er forelsket. kan være like kåte på hverandre likevel.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

dere som mener "er det slutt, så er det slutt":

innimellom er det jo ikke krangling før et brudd, bare at en ikke er forelsket. kan være like kåte på hverandre likevel.

Er overhodet ikke kåt på eksen min 😄 Siste månedene han bodde her tok han overhodet ikke på meg.... Vi hadde heller ikke sex 😊 Han har også vært utro, mest sannsynlig.

Da frister det i hvert fall ikke å gå til sengs med han igjen. 

Så for min del; når det er slutt, så er det slutt 😊 Han hadde ikke fått kommet innenfor døren her engang 😄 

• Hjerte 1
Skrevet

Bedre å ha sex etter at forholdet er over enn å ha forhold etter at sexen er over.

Anonymkode: 2650a...bfd

• Liker 2
Skrevet

Hadde sex tre dager på rad etter at kona kom tilbake fra ferietur og sa at hun ville flytte tilbake til x-mannen!
Første dag var litt anspent sex for å vinne henne tilbake!
Andre dag var bare sex sex sex uten forpliktelser!

Tredje dag var bare trist sex

vi delte hus og seng en stund til, men aldri mere sex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...